افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

محتاج دعای شما عزیزان

سلام دوستان

اینبار بعد از مدت ها اومدم یه خواهش از تمام شما بزرگواران کنم

بهترین دوستم مریض هست و حالش خوب نیست

از همه دوستان خودم که لطف می کنند و به این وبلاگ می آیند عاجزانه تقاضا دارم که برای سلامتی ایشان دعا کنند.

ممنونم

انجمن اینترنتی افغانستان آزاد

با سلام و آرزوی موفق با همه شما دوستان عزیز

سال نو را به همه دوستان و هموطنان خوبم در سراسر دنیا تبریک عرض می کنم

همانطور که می دانید من همیشه سعی داشتم که جایی را برای دوستان آماده کنم که هموطنانم با یکدیگر تبادل اطلاعات و تبادل نظر کنند و همیشه هم تاکیدم بر این بوده که فروم ها (تالار های گفتگو) نقش وسیعی در پیشرفت یک جامعه دارند چون چندین دست آنرا می گردانند و باعث رشد همگی خواهد شد.

من چند باری فروم های مختلف ساخته ام که به علت های مختلف سرور آنها حذف شد.

چند روز پیش با یک فروم آشنا شدم که خیلی خوشم آمد و تصمیم گرفتم که در آن فعالیتی گرچه اندک داشته باشم.

بدینوسیله از شما هموطن عزیز هم درخواست دارم که به این جمع بپیوندید و نه فقط به عنوان نظاره گر بلکه دستی هم در کمک و نوشتن بردارید.

www.afghanmeeting.com

با نظرات خود ما را در بهتر شدن وبلاگ یاری کنید.

موفق باشید