افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

تست اعتیاد به وبلاگ

سلام
در اینجا دو سایت بسیار جذاب را معرفی می کنم که بیشتر جنبه سرگرمی دارند....

آزمایش اعتیاد به وبلاگ

با استفاده از این سرویس شما می توانید میزان اعتیاد خود به وبلاگ و وبلاگ نویسی را با پاسخ به 14 سوال متوجه شوید. یک نگاه کوتاه به این سایت شما را از میزان اعتیاد به وبلاگ آگاه می کند.
شما می توانید تعداد زیادی از دیگر آزمایش ها را هم در این سایت پیدا کنید.

با کلیک در اینجا به این سایت بروید.

morphthing.com
این سایت هم یک سایت جالب و سرگرم کننده می باشد که شما می توانید دو چهره را با هم ادغام کرده و یک چهره جدید بسازید یا با ثبت نام در سایت عکس های خود را آپلود کرده و با چهره های معروف دنیا ادغام کنید....

یک نمونه از عکسهای ترکیب شده را در زیر می بینید.

افغان کامپیوتر

عکس بالا ترکیبی از عکسهای Chrisitna Aguilera و Ashlee Simpson می باشد که از دو عکس جداگانه تشکیل شده است، جالب اینجاست که نام این شخص جدید هم ترکیبی از اسم هاست، Chrishlee Aguimpson

مطمئنم که شما هم می توانید ساعت ها با این سایت سرگرم شوید و عکس های خود را با چهره های معروف دنیا ترکیب کنید...

برای ورود به سایت اینجا را کلیک کنید

برگرفته از سایت یک پزشک

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم 1386/06/07 ساعت 01:16 ب.ظ http://dooostdashtani.blogfa.com

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨به من سر بزنید ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتونم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)
من اپم ¸.•*´¨)

شاد باشین

خسرو 1386/06/08 ساعت 05:01 ق.ظ

با سلام به دوستان خوب سایت که همیشه مشکلات ما رو حل میکنید .مدتی بود که وقت آمدن به سایت رو نداشتم و بیشتر گرفتار کار بودم. یک کمک میخواستم . من دو تا کامپیوتر دارم یکى روش اکس پى نصب است یکى ویندوز مى حالا شاید بتونم ویندوز مى رو هم به اکس پى تغییر بدم . یک روتر دى لینک که هم کابل بهش وصل میشه هم بى سیم است. یکى از کامپیوتر ها کارت شبکه معمولى داره اون که طبقه بالا است کارت وایرلس میخوام براش بخرم(وایرلس G با N چه فرقى داره) رو به هم وصل کنم , اینکه کامپیوتر پایینى بتونه به تمام هارد بالایى دسترسى داشته باشه و بالایى بتونه از پرینتر پایینى استفاده کنه . بالایى بتونه به اینترنت وصل بشه چون حالا تنهایى کامپیوتر پایینى اینترنت داره . به خاطر این میگم بالایى و پایینى که اگر خواستید توضیحى بهم بدید بدونم کدوم کار براى کدوم کامپیوتر باید انجام بدم . و اینکه domain با workgroup چه فرقى داره؟ و اگر کسى میتونه براى هر دو حالت رو بهم توضیح بدم . فعلا چیز دیگه به ذهنم نمیرسه که چه کارهاى دیگه امکان داره پیش بیاد . اگر باشه حتما تو ادامه مینویسم . با تشکر از همه .

محمد 1386/06/09 ساعت 08:19 ب.ظ http://www.nigin.coo.ir

__سلام ____________%%%
_____________%%%%%
__ __________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%_________%%
_________%___وبلاگت__%%
_________%%_زیباشده _%%
________%%__خوشحال_%%%
_______%%__ میشم____%%%
______%%___بهم سربزنی___%%
_____%%________________%%
_____%%_________________%%
_____%%%________________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
________موفق باشی ___%%%%%%%%%
می نویسم به امید دیدار /تو اگر دلتنک منی /یک به یک فاصله ها را بردار
منتظرت هستم ..........

حالا هر کی 1386/06/11 ساعت 02:43 ب.ظ

ببینم شما افغانی ها هم امام زمان (عج) رو می شناسید خوب برو خودتو خر کن تو به خاطر جذب بیننده امام زمان رو مسخره میکنی
تو خودت افغتنی ها که شیعه نیستند خوب حالا تو چه طوری هستی

ببینم حالا هر کی.....
جرات داشته باش و با اسم بیا و جوابتو بگیر

شما که هیچی درباره افغانستان نمی دونی، چطور به خودت جرات می دی که اینجوری حرف بزنی، بهت پیشنهاد می کنم که یه چند تا کتاب بخون بعد بیا و حرف بزن

از عقلت هم پیشنهاد می کنم استفاده کن، اول یه نگاه به اسم من بنداز بعد حرف بزن....

علیرضا 1386/06/11 ساعت 06:42 ب.ظ http://topdownloud.mihanblog.com


سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری .به وبلاگ من هم بیا .اگه اومدی حتما نظر بده .

کیارش 1386/06/15 ساعت 03:28 ق.ظ http://jomleha.blogfa.com

سلام
خوبی
اگه اجازه بدی منم این مطلب اعتیاد رو بذارم

بهمنم سر بزن
ضمنا لینکم میکنی؟

میبینمت

دانلودها 1386/09/12 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.downloadha.com

سلام دوست من. من از ایران هستم. سایت تو را دیدم . من مدیر سایت بزرگ دانلودها هستم اگر می خواهی فیلم های جدید هالیوود را دانلود کنی به سایت من سر بزن
www.downloadha.com
در ضمن اگر بخواهی و همکاری کنی می توانیم فیلمهای افغانی با لینک مستقیم هم بگذاریم با من تماس بگیر

گمنام 1386/09/15 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.gromi.blogfa.com

سلام ممنون می شم یه سر بزنی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد