افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

متن دور موس (کد جاوا)

امروز قصد دارم چند کد جاوا برای وبلاگ نویسان عزیز درباره موس قرار بدهم که می توانند به وسیله این کدها تغییراتی زیبا در موس خود ایجاد کنند

کد متن به دور موس:
با قرار دادن این اسکریپت در وبلاگ خود یک متن به دور پوینتر موس شما می چرخد

نکته: برای تغییر دادن متن، کافیست که در قسمتی از کد بالا که نوشته شده Your Text Message را با متن دلخواه خود عوض کنید.

کد متن به دور موس 2:
این کد هم مثل کد بالاست ولی با کمی تفاوت در ظاهر

  

نکته: برای تغییر دادن متن، کافیست که در قسمتی از کد بالا که نوشته شده Your Text Message را با متن دلخواه خود عوض کنید.

شما این کد ها را می توانید در هر کجای کد قالب وبلاگ خود قرار دهید.
نظرات 19 + ارسال نظر
دانیال 1385/12/14 ساعت 03:52 ب.ظ http://danialkaftanzadah.co.sr

هیچ بارانی نمی بارد مگر صفا دهد. هیچ گلی جوانه نمی زند مگر هدیه شود. هیچ خاطره ای زنده نمی ماند مگر شیرین باشد. هیچ لبخندی نیست مگر شادی بیاورد. وهیچ بهاری نمی اید مگر سال دیگری در پیش باشد. پس بگذار باران شوق بر زندگی ات ببارد تا روحت را صفا دهد.
.
.
.
سلام خوبی
چی خبرا امید وارم که کد هات به دردم بخوره
موفق باشی
من هم آپم از خبر بگیر

سلام ...
از اینکه میخواهی سایت مان هم کمی زیبا تر باشد و این کد هارا گذاشتین در وبلاگ تان تا که ما هم از اش استفاده کنیم یکجهان تشکر دوستم...

سید محمد علی هاشمی 1385/12/15 ساعت 10:23 ب.ظ

احمد 1385/12/17 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.ahmadgames.blogfa.com

سلام اکبر آقا خسته نباشید خیلی خیلی وب لاگت با حلاه
می خواستم رمز موفقیتتان را بدانم لطفا به ایمیلم ارسلال کنید.
یا بگویید چطوری قالب به این زیبایی سخته اید.
آموزش هایی در مورد چگونه گذاشتن داملود برای کابر
اکبر آقا از شما خواهش می کنم
کوچیک شما احمد

رضا 1385/12/19 ساعت 03:01 ق.ظ

با سلام اقای عطایی عزیز..
در حال گشت و گذار در اینترنت بودم که این سایت را پیدا کردم:http://p30amozesh.blogfa.com مثل اینکه مطالب شما را بدون اجازه و بدون درج منبع کپی می کند...
وظیفه ی خودم دیدم که به شما اطلاع بدم
خداحافظ

متشکرم دوست عزیز

دولتشاهی 1385/12/21 ساعت 01:30 ق.ظ http://dolatshahi.com

سلام بر اقایون عطایی . خسته نباشید
سالی پر برکت همراه باشادی و سلامتی براتون آرزو میکنم .

دوست گرامی سلام!

دوازدهمین سالروز شهادت بابه مزاری را برای شما و تمام هموطنان تسلیت عرض نموده و شما را به دیدن وب سایت جدیدی که بنام او راه اندزی شده، دعوت می نمایم:
www.babamazari.com

موفق باشید..!

مریم 1385/12/22 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا

ببخشید اگه دیر اومدم ..........

مطلبتون جالب بود.............

همین روزا اپ میکنم ...............و خبرتون میکنم

موفق باشین

بای

محمد 1385/12/22 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام برای من آموزش کامل چت را از مقدماتی تا پیشرفته را به ایمیلم ارسال کنید اخه من تازه واردم ممنون میشم اگه به ایمیلم ارسال کنی

فواد 1385/12/22 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.alfered.coo.ir

سلام حال شما جالب بود کدها رو میگویم.. موفق باشی بای

Afshin 1385/12/22 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام.اول می خوام اینو بگم که واقعا وبلاگ روفرمی دارید و از همه چیزش معلومه که حرفه ای هستید و این کاره اید.خیلی چیزا از وبلاگتون میشه یاد گرفت.
راستش من از سایت های آپلود زیادی استفاده کردم ولی در یک کلام هیچ کدوم به درد نمی خوردند!ولی تعریف سایت Persiangig رو خیلی شنیدم.تو وبلاگ شما هم در مورد این سایت خوندم.الآن بدجوری نیاز به دعوت نامه اون دارم.البته واقعا خیلی زود بهش نیاز دارم.خواهش می کنم اگر ممکنه دعوت نامه ی Persiangig رو برام بفرستید.من قبلا هم جاهای دیگه درخواست persiangig دادم.اما خبری نشد.امیدوارم شما برام بفرستید.متشکر و ممنون.

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید امیدوارم موفق باشید من سایت شما رو لینک کردم لطفا شما هم وبلاگ منو با عنوان تجارت اینترنتی لینک کنید. با تشکر

عارفی 1385/12/25 ساعت 01:54 ق.ظ http://ganjinah.blogfa.com

عطای عزیز سلام کم پیدایی چرا؟

سلام دوست عزیز آقای عطایی ..... باتبریکات بهاریه ایمیل آدرس خودرا جهت دعوتنامه جی مایل نوشتم . اگر درقسمت گذاشتن آهنگ مرا رهنمایی کنید بی حد ممنون خواهم شد .بامحبت

دوست عزیزم سلام امیدوارم حالت خوب باشه
ممنون از حضورت توی وبلاگم
با آخرین نوشته در سال 85 آپ هستم و چشم به راه حضور سبزن هستم
بیشتر از این منتظرم نذار
راستی سال نو مبارک
آرزومند آروزهای شما : مریم
*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرم¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´
......... , . - . - , _ , ......
......... ) ` - . .> ' `( .......
........ / . . . .` . . ........
........ |. . . . . |. . .| ........
......... . . . ./ . ./ .........
........... `=( /.=` .........
............. `-;`.-' ............
............... `)| ... , ........
................ || _.-'| ........
............. ,_|| \_,/ ......
....... , ..... || .' .........
....... | | ,. ||/ ...........
.... ,..` | /|.,|Y, .........
..... '-...'-._..||/ .........
......... >_.-`Y| .........
.............. ,_|| ...........
................ || ...........
................. || ..........
................. || ..........

فرشته 1386/01/04 ساعت 01:58 ق.ظ http://fereshtehganji.blogfa.com/

سلام به شما . ممنون از مطالب زیبایتان ……… موفق و پیروز باشید ……سال نو مبارک …. به من هم سر برزنید …………. هر روزتان نوروز ….نوروزتان پیروز ……….[گل

سلام علی آقا
حال شما؟
من با وبلاگ شما از طریق ندا جون آشنا شدم.
راستش یه مشکلی برام پیش اومده که از شما کمک می خوام.
من قالب وبلاگمو اونطور که دوست داشتم از طریق برنامه فونت پیج طراحی کردم.
که هدف اصلی من عکس گذاشتن در سطر وبلاگ بود.
بعد کد ها رو کپی کردم به وبلاگم که با این پیقام روبرو شدم:
تغیر قالب امکان پزیر نیست.قالب می بایست محتوای کد:it:blogfa&gt& باشد.
من باید چیکار کنم.
لطفا اگه ممکنه منو راهنمایی کنید.
با تشکر:ستاره

حمید 1386/01/30 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.hamidsadat.page.tl

سلام دوستان و خاصتاً‌ ادمین صاحب امیدوارم سلام مرا ببپذیرید اما من یک سوالی داشتم که این است که سایت هایکه فارسی را قبول نمیکند چطور میتوان در آنها فارسی نوشته کنیم در باره کمی همکاری کنید خواهم شد
تشکر و لطفاً‌جواب مرا ارسال کنید به اینجا ارسال کنید خواهم دید و اگر نخواید در نظر بگذارید به ایمیلم ارسال تشکر
من همه از ویب سایت باز دید میکنم
مخلص شما حمید سادات

هدی 1386/03/10 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.ezrail-01.blogfa.com

سلام ببخشید اگه بخوایم رنگ متن دور موس را عوض کنیم چی کار باید بکنیم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد