افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

دانلود کتاب هری پاتر و قدیسان مرگبار

سلام دوستان عزیز
این بار با یک پست متفاوت در خدمت شما هستم ...

همانطور که می دانید حدودا 10 روز پیش نسخه هفتم و در اصل آخرین نسخه از سری کتاب های فوق العاده محبوب هری پاتر نوشته J.K Rowling در بازارهای آمریکا و بریتانیا به فروش رفت که رکورد سریعترین فروش تعداد کتاب در دنیا را باز هم از آن کتاب هری پاتر کرد.

افغان کامپیوتر


کتاب Harry Potter and the Deathly Hallows در اولین روز رکورد فروشی معادل تقریبا 11 میلیون نسخه ( 8.3 میلیون نسخه در آمریکا و 2.6 میلیون نسخه در بریتانیا) از خود برجای گذاشته است.

شما هم می توانید کتاب هری پاتر و قدیسان مرگبار را از لینک زیر دانلود کنید .

کتاب Harry Potter and the Deathly Hallows را با کلیک در اینجا دانلود کنید. (حجم : 1.2 مگابایت)

نکته: کتاب به زبان انگلیسی می باشد.

پسورد برای باز کردن فایل www.irtik.com می باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 1386/05/10 ساعت 10:18 ق.ظ http://dooostdashtani.blogfa.com

سلام عطائی عزیز . از اینکه به من سر میزنی خیلی خلیی ممنون . همیشه موفق باشی . راستی این پستت هم خیلی قشنگ بود . مثل همیشه مطالب جالب . و راستی من اپیدم یعنی اپ کردم یه سر بزن خوشحال میشم .
قربانت مریم

دوست عزیز ومهربان سلام
اکونومیست طی مقاله در باره هجوم کوچی های طالب در بهسود نوشته است که :

علی 1386/05/17 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.shakinews.blogfa.com

دوست عزیز سلام من گاها به ویبلاگ شما سر می زنم
راستی ویبلاگ قشنگی داری
ممنون می شوم اگر ویبلاگ من را هم در سایت تان لیبگ نمایید
متشکرم
والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد