افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

هاله رنگی به دور موس

سلام دوستان

بعد از مدت ها باز هم تصمیم گرفتم به مرور تعدادی از بهترین کدهای جاوا را برای وبلاگ نویسان عزیز قرار بدهم و امیدوارم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

با قرار دادن کد زیر در وبلاگ خود می توانید هاله ای از نورهای رنگارنگ را دور موس خود داشته باشید

این کد جاوا را در هر جایی از کد وبلاگ خود می توانید قرار دهید.

نکته: استفاده از این کد سرعت سیستم کسی که وبلاگ شما را می بینید را کمی پایین می آورد.

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام وسپاس بر عطایی محترم ......دوست عزیزممنون رهنمایی های شما ..ولی من این کد را درقسمت آخر ویرایش قالب جا دادم متآسفانه تغیری در موز نیامد ودیگر اینکه من برنامه فارسی ندارم میشود که از طریق انترنت این برنامه رابرایم دانلود کنید ؟ از محبتهایتان سپاسگزارم .

دولتشاهی 1385/11/10 ساعت 06:37 ب.ظ http://dolatshahi.com

سلام
به خاطر کتاب سینوهه ممنون .
آیا کتاب دیگری به صورت الکترونیک گذاشته اید؟
با سپاس

سلام دوست عزیز :
میشه بگم دیگر فصل انتظار به پایان رسید . یک آپ خوب و عالی . من که منتظر آمدن شما هستم . بیاید و امتحانش کنید . بکلی مجانی است .
اما در صد اش را بنویسید.
یادت نرود زود بیا دیگه . میشه بیای و عشقت را تست کنی . بدو بیا فکر نکن دیگه

سلام خوبی
من مطلبی نوشتم گفتم بیام نظر شما رو هم در اون را بطه بگیرم
ممنون میشوم که پا رو چشمام بزارین
موفق باشی
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد