افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

آموزش ساختن ریش و آتش در فتوشاپ

سلام دوستان
در این مطلب من دو فایل آموزش فتوشاپ برای شما قرار می دهم که بسیار جالب و زیبا هستند

امیدوارم که از آنها خوشتان بیاید

آموزش ساختن آتش (سطح: پیشرفته)

ساخت آتش (افغان کامپیوتر)

شما می توانید plug-in و فیلتر های زیادی را پیدا کنید که به وسیله آن آتش را در فتوشاپ درست کنید ولی با این روش دستی بسیار ساده می توانید آتشی بسیار طبیعی که در شکل بالا هم می بینید بدست بیاورید.

با کلیک در اینجا فایل آموزشی ساخت آتش در فتوشاپ را دانلود کنید.

نکته: زبان فایل انگلیسی است

آموزش ساختن ریش (سطح: متوسط)

آموزش ساخت ریش (افغان کامپیوتر)

این یکی از آموزشهای بسیار زیبا و در عین حال کاربردی در فتوشاپ است که مطمئنا بسیاری از شما هم به دنبال این آموزش بودید.

با کلیک در اینجا فایل آموزشی ساخت ریش را در فتوشاپ دانلود کنید

نکته: زبان فایل فارسی است

تا مطلب بعدی ...

سینوهه، کتابی که باید خوانده شود

نام من، نویسنده این کتاب سینوهه است و من این کتاب را برای مدح خدایان نمی نویسم زیرا از خدایان خسته شده ام. من این کتاب را برای مدح فراعنه نمی نویسم زیرا از فراعنه هم به تنگ آمده ام. من این کتاب را فقط برای خودم می نویسم بدون اینکه در انتظار پاداش باشم یا اینکه بخواهم نام خود را در جهان باقی بگذارم. آن قدر در زندگی فرعونها و مردم زجر کشیده ام که از همه چیز حتی امیدواری تحصیل نام جاوید سیرم.
من این کتاب را فقط برای این می نویسم که خود را راضی کنم و تصور می نمایم یگانه نویسنده باشم که بدون هیچ منظور مادی و معنوی کتاب می نویسم .هر چه تا امروز نوشته شده یا برای این بوده که به خدایان خوشامد بگویند یا برای این که انسان را راضی کنند.
من فرعونها را جزو انسان می دانم زیرا آنها با ما فرقی ندارند و من این موضوع را از روی ایمان می گویم. من چون پزشک فرعونهای مصر بودم از نزدیک، روز و شب، با فراعنه حشر و نشر داشتم و می دانم که آنها از حیث ضعف و ترس و زبونی و احساسات قلبی مثل ما هستند.
حتی اگر یک فرعون را هزار مرتبه بزرگ کنند و او را در شمار خدایان درآورند باز انسان است و مثل ما می باشد...

سینوهه، کتابی که باید خوانده شود

سلام
متنی که در بالا خواندید قسمتی از مقدمه کتاب سینوهه، طبیب مخصوص فرعون است.
من این کتاب را چندین بار خوانده ام و به نظر من و دیگر دوستانم که این کتاب را خوانده اند، یکی از بهترین کتاب هاییست که تا بحال نوشته شده است و تصمیم گرفتم که این کتاب را برای دانلود بگذارم.

توضیح زیادی درباره این کتاب نمی دهم ...
ولی توصیه می کنم به تمام دوستانم که این وبلاگ را می خوانند حتما این کتاب را دانلود کنید و بخوانید...
حتی به دوستانی که کتاب خواندن را دوست ندارند هم پیشنهاد می کنم که حتما و حتما (حداقل) این کتاب را بخوانند...

دوست دارم نظر شما دوستان عزیز که این کتاب را می خوانید یا خوانده اید را درباره این کتاب بدانم ... نظرات خود را در قسمت نظرات همین مطلب بنویسید تا خواننده های دیگر وبلاگ هم نظرات شما درباره این کتاب را بدانند.

کتاب سینوهه، پزشک مخصوص فرعون را با کلیک در اینجا دانلود کنید.(حجم: 4.23 مگابایت)
نوشته: میکا والتری
ترجمه: ذبیح الله منصوری
نوع فایل: pdf


نکته: برای خواندن کتاب به برنامه adobe acrobat reader احتیاج دارید

من چون انسان هستم در هر انسان که قبل از من در این جهان می زیسته زنده بودم و در هر انسان که پس از من باین جهان بیاید زنده خواهم بود.
آن انسان که هزارها سال بعد از این بوجود می آید غیر از من نیست زیرا وی هم مثل من نفس می کشد و غذا می خورد و می خندد و می گرید و مرتکب جنایت می شود و احسان می کند و حرص دارد و فریب یک یا چند زن را می خورد و از بوی خوش غذا لذت می برد و صدای موسیقی او را بوجد می آورد و روزها و هفته ها و شاید سالها در اندوه فرو می رود و از دوستان خود خیانت می بیند و خود بدوستان خیات می کند و مال خویش را بوسیله بخشش یا بازی طاس تلف می نماید و چون من ورشکسته می شود و در آخر عمر در همین گوشه عزلت یا بین افراد خانواده می میرد.
بهمین جهت من متاسف نیستم که این کتاب از بین برود زیرا بفرض اینکه این کتاب معدوم شود من در انسانهای آینده زنده خواهم بود.

این است آخرین کلام سینوهه مصری که در تمام عمر حس می کرد که تنها می باشد.

برنامه فایرفاکس-- FlashGot

سلام دوستان
طبق قولی که داده بودم باز هم با یکی دیگر از برنامه های فایرفاکس یا extension در خدمت شما هستم

یکی از کارهایی که تمام ما در اینترنت انجام می دهیم دانلود فایلها است

و خیلی از خوانندگان وبلاگ من هم با برنامه های مدیریت دانلود مانند flashGet, DAP , get right و download manager آشنا هستند

حالا در فایرفاکس شما می توانید با برنامه ای به نام FlashGot مدیریت فوق العاده ای مابین برنامه مدیریت دانلود خود و برنامه browser خود داشته باشید

با نصب کردن این برنامه گزینه هایی به right click شما اضافه می شود که شما می توانید کنترل بیشتری بر روی دانلود خود داشته باشید

شما می توانید انتخاب کنید که فایل با برنامه flshgot دانلود شود یا بوسیله خود فایرفاکس
شما حتی می توانید تمام لینک های یک صفحه را با یک کلیک دانلود کنید
می توانید بعضی از لینک ها را که می خواهید را انتخاب کنید و به یکباره دستور دانلود را بدهید

افغان کامپیوتر

flashgot یکی از محبوب ترین extension های فایرفاکس است که واقعا لازمه هر فایرفاکس است

flashgot را با کلیک در اینجا دانلود کنید. (حجم: 235 kb)

نکته: برای دانلود روی لینک بالا راست کلیک کنید و گزینه save link as یا save target as را بزنید

تا مطلب بعدی خدا یارتان

تبدیل 3gp به mpg

با سلام
به درخواست یکی از دوستانم امروز برنامه ای را برای موبایل دوستان معرفی می کنم
با پیشرفت موبایلهای امروزی و بهره گیری آنها از سیستم های مجهز مانند دوربین، mp3 player و برنامه های دیگر، حالا موبایل و کامپیوتر اجزای جدا نشدنی هستند
شما هم اکنون می توانید با موبایل خود فیلمبرداری کنید و حتی فیلم تماشا کنید

البته فرمت این نوع فایل های تصویری که در موبایل مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است و برای استفاده از آنها در کامپیوتر باید فرمت فایل را تغییر دهیم
فرمتی که برای فایلهای تصویری در موبایل مورد استفاده قرار می گیرد 3gp که مخفف 3rd Generation Partnership است می باشد که حجم پایین و کیفیت قابل قبولی دارد

حالا دو برنامه را برای شما عزیزان معرفی می کنم که شما می توانید براحتی فایلهای 3gp را به mpg و بالعکس تبدیل کنید

ImTOO 3GP Video Converter 2.1

یکی از معروف ترین این برنامه هاست که توسط شرکت ImTOO Software Studio در اختیار شما قرار گرفته شده است
ای برنامه قادر است فایل های 3gp را به فرمت های AVI و یا MPEG یعنی mpg, mpeg, dat, vob تبدیل نماید

ImTOO 3GP Video Converter را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم: ۲.۷۶ مگابایت)

Name: Alpha
Serial: BRD-BH4JILSOLY6KI6M-3173-D766-CCC3-387F

سریال تست شده و کار می کند

-----------------------------------------------------------------------------------
Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b

با این برنامه نه تنها شما می توانید فایلهای MOV, RM, AVI, MPEG, WMV, H.264/MPEG-4 AVC را به 3gp تبدیل کنید بلکه می توانید فایلهای 3gp را نیز به mpg، avi و divx تبدیل کنید

Xilisoft 3GP Video Converter را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم:۱۳.۸ مگابایت)

با استفاده از برنامه های بالا دیگر مشکلی در دیدن فایلهای موبایل در کامپیوتر و بالعکس نخواهید داشت

موفق و موید باشید

نخستین مادبرد پشتیبان از پلاتفرم AMD 4x4 توسط ASUS

ASUS L1N64-SLI  مجهز به دو چیپست nForce 680a MCPs ، و دو سوکت 1207 پین  است.پردازشگرها(cpu) بوسیله چهار شکاف حافظه پشتیبانی میشوند. وجود دو چیپست  nForce 680a MCPs در این مادربورد نشان دهنده وجود 12 پورت SATA 3.0 Gbps و همچنین یک پورت pata برای اتصالات حافظه است.به طور اضافه یک پورت sata  نیز درمحل ورددی و خروجی مادربورد در نظر گرفته شده است.

   این مادربورد از تکنولوژی PCI Exress بهره میبرد، و قابلیت پشتیبانی از 4 شکاف PCI Express x16 (پشتیبانی کردن از 4 کارت گرافیک همزمان)را برای پردازشهای سنگین گرافیکی و فیزیکی داراست.به جهت محدودیت فضا ، L1N64-SLI WS تنها یک شکاف PCI و PCIe x1 را دارد.

 شبکه بندی ASUS L1N64-SLI WS شامل دو پورت Gigabit Ethernet میشود. پورت onboard  Gigabit Ethernet از تکنولوژی NVIDIA’s FirstPacket، DualNet، Teaming and TCP/IP offload  بهره میبرد.صوت(Audio) به یک رمز گذار (codec) صوتی با خروجی coaxial S/PDIF و optical مجهز شده است.هنوز مشخص نشده است که asus  این مادربورد را به چه رمزگذاری مجهز کرده است.

به هر حال این رمز گذار میتواند  Realtek یا دستگا های آنالوگ (Analog Devices) باشد. این مادربورد هنوز از پورتهای PS/2 و  همینطور پورت های موازی (parallel) استفاده میکند.

  انجام چندین پردازش همزمان از قبیل بازی کردن ، نمایش فیلم ، رندر کردن و ..از قابلیت های این مادربورد است.

 به جهت طراحی پیچیده پلاتفورم AMD’s 4x4 مادربورد ASUS L1N64-SLI WS از یک form factor (اندازه فیزیکی)  eATX استفاده میکندکه مناسب کیس های کوچکتر نیست .

 از انجائی که دو پردازشگر به اندکی توان بیشتر نیازمند است، asus  این مادربورد را به یک EPS12v هشت  پین و رابط قدرتمند Molex مجهز کرده است.توزیع کنندگان در آمریکا مدعی شدند که قیمت پیشنهادی از طرف شرکت سازنده برای این مادربورد 480 دلار بدون احتساب هزینه بسته بندی است. انتظار میرود این محصول در آخر این ماه ،  به همراه سه پردازشگر Athlon FX (FX-70، FX-72 FX-74.) وارد بازار شود.هنوز مشخص نشده است که ASUS L1N64-SLI WS با پردازشگرهای AMD Stars. که در آینده ای نزدیک عرضه میشود، سازگاری داشته باشد.

منبع: www.sakhtafzar.com