افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

یاهو مسنجر برای گوشی های سونی اریکسون

سلام دوستان

امروز با یک برنامه بسیار جالب برای موبایل دوستان در خدمت شما هستم:

Y mess

برنامه yahoo messenger برای تمام کاربران کامپیوتر برنامه ای آشناست و حالا این برنامه را بر روی موبایل خود اجرا کنید و با دوستان خود چت کنید.

افغان کامپیوتر

این برنامه بسیار فوق العاده است و فضایی زیبا و شبیه یاهو مسنجر را برای شما ایجاد می کند تا شما بتوانید بهترین استفاده را از این برنامه بکنید.

این برنامه بر روی گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند نصب می شود

یاهو مسنجر موبایل را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم: ۱۷۶ کیلوبایت)

 نکته: لینک اصلاح شد

پیشاپیش فرا رسیدن بهار و سال نو را به تمامی دوستان خوبم که همیشه به من لطف داشتند و همراه من بودند تبریک می گویم

نظرات 3 + ارسال نظر

با سلام دوست گرامی...
پیشاپیش آغاز سال نو را تبریک عرض می کنم..سال خوبی را برای شما آرزومند هستیم...لینک شما را در وبلاگم قرار دادم ...امیدوارم موفق و سربلند باشید...به امید دیدار....آزاد....

مریم 1386/01/10 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا
خوبین

مطلبتون خیلی جالب بود ...........

ولی من هر کاری کردم نتونستم دانلود کنم ............یعنی اصلا صفحه باز نمیشد

ممنون میشم راهنمایی کنید

بای

شنبه 1386/08/24 ساعت 09:59 ب.ظ

تو چکار میکنی چرا نیرنگ میکنی داهاتی اصلا کار نمیکنه بیا این وبلاگ تخمیتو جمه کن داداش افغان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد