افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

تبدیل 3gp به mpg

با سلام
به درخواست یکی از دوستانم امروز برنامه ای را برای موبایل دوستان معرفی می کنم
با پیشرفت موبایلهای امروزی و بهره گیری آنها از سیستم های مجهز مانند دوربین، mp3 player و برنامه های دیگر، حالا موبایل و کامپیوتر اجزای جدا نشدنی هستند
شما هم اکنون می توانید با موبایل خود فیلمبرداری کنید و حتی فیلم تماشا کنید

البته فرمت این نوع فایل های تصویری که در موبایل مورد استفاده قرار می گیرند متفاوت است و برای استفاده از آنها در کامپیوتر باید فرمت فایل را تغییر دهیم
فرمتی که برای فایلهای تصویری در موبایل مورد استفاده قرار می گیرد 3gp که مخفف 3rd Generation Partnership است می باشد که حجم پایین و کیفیت قابل قبولی دارد

حالا دو برنامه را برای شما عزیزان معرفی می کنم که شما می توانید براحتی فایلهای 3gp را به mpg و بالعکس تبدیل کنید

ImTOO 3GP Video Converter 2.1

یکی از معروف ترین این برنامه هاست که توسط شرکت ImTOO Software Studio در اختیار شما قرار گرفته شده است
ای برنامه قادر است فایل های 3gp را به فرمت های AVI و یا MPEG یعنی mpg, mpeg, dat, vob تبدیل نماید

ImTOO 3GP Video Converter را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم: ۲.۷۶ مگابایت)

Name: Alpha
Serial: BRD-BH4JILSOLY6KI6M-3173-D766-CCC3-387F

سریال تست شده و کار می کند

-----------------------------------------------------------------------------------
Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b

با این برنامه نه تنها شما می توانید فایلهای MOV, RM, AVI, MPEG, WMV, H.264/MPEG-4 AVC را به 3gp تبدیل کنید بلکه می توانید فایلهای 3gp را نیز به mpg، avi و divx تبدیل کنید

Xilisoft 3GP Video Converter را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم:۱۳.۸ مگابایت)

با استفاده از برنامه های بالا دیگر مشکلی در دیدن فایلهای موبایل در کامپیوتر و بالعکس نخواهید داشت

موفق و موید باشید

نظرات 16 + ارسال نظر
علی 1385/09/06 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.kabootar.50g.com

مایل به تبادل لینک هستی؟

مریم 1385/09/06 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

بازم سلام

این مطلبتم جالب بود

عالی بود

موفق باشی

بای

سلام برادر عزیز و مهربان :
خیلی ها تشکر از محبت شما که اینقدر زود درخواست مرا در دست تهیه گرفتید. اما برادر عزیز یک مشکلی موجود است که راجستر نمیشود و کیفیت کار آن پائین است. . اما باز هم از شما تشکر
به امید موفقیت های شما برادر عزیز

فاطمه 1385/09/08 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.ghoroobe-yas.blogfa.com

سلاممم...خیلی خوشحال شدم جوابمو دادین! راستش از این سایت (Ripway)میخواستم آپلود کنم آهنگارو! ولی نمیدونم آلود نمیشه...سایتای دیگه هم هست؟!

زینت 1385/09/08 ساعت 05:36 ق.ظ http://zinatnoor.persianblog.com

سلام دوست گرانقدرم / بسیار مفید و ارزشمند بود / استفاده بردم / زینت

آرش 1385/09/08 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.gachsaran4me.blogfa.com

سلام.وبلاگ من در پرشین بلاگ متاسفانه هک شد.لینک شما را در وبلاگ جدیدم با همان عنوان قبلی که در بلاگفا ساختم قرار دادم.اگر براتون مقدور هست گچساران برای من را از www.gachsaran4me.persianblog.com به آدرس www.gachsaran4me.blogfa.com تغییر بدهید.یا لینک جدیدی بذارین.متشکرم.

سلام اقای عطائی ببخشید دوباره اومدم من در خواست یه قالب برای وبم از شما کرده بودم و هم براتون میل زدم و هم نظر دادم ولی هیچ جوابی نگرفتم لطفا زودتر به من خبر بدید با یک میل جدید یا نظر که اگه هنوز قالبم را نساختید من یه فکری به حال قالبم بکنم منتظرم خداحافظ

سفا 1385/09/11 ساعت 01:08 ق.ظ

khoda pedar madarete biamorze,,khosh bashy.

زیبا 1385/09/20 ساعت 12:58 ب.ظ

نرم افزار Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b با name serial که دادید رجیستر نمی شه
چه کنم؟

برنامه اولی را نصب کنید و سریال آن تست شده و کار می کند

danial 1385/09/26 ساعت 10:11 ق.ظ http://danialkaftanzadah.blogfa.com

سلام خوبی
از مطالبت استفاده کردم
ممنون
من هم یک افغان ام
آیا موافقی به تبادل لینک
بای

مسعود 1385/11/04 ساعت 10:45 ب.ظ

این برنامه Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b
ریجستر نمیشه لطفا بگو چیکار کنم

مسعود 1385/11/04 ساعت 11:32 ب.ظ

اقا این برنامه Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b
ریجستر نمی شود سریال نامبرو لطف کن بده

مصطفی 1386/01/05 ساعت 03:23 ق.ظ http://ragbareh_baran.persianblog.com

سلام
خسته نباشید
وبلاگ خوبی دارین
فقط این نر م افزاری که گذاشتین اگه میشه کرکش رو هم بزارین چون کلیپ ها رو نصفه تبدیل می کنه
ممنون
موفق باشید

مهدی 1386/01/07 ساعت 11:30 ق.ظ

ر

من ... 1386/03/03 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام
با کلیک روی لینک اول به منظور دانلود برنامه ImTOO 3GP Video Converter 2.1 وقتی برنامه اجرا می شود برنامه ی اجرایی Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b است با با کرکی که ذکر کردید . اما تمام تبدیل فایل ها fail می شود . میشه بیشتر راهنماییم کنید ( خیلی سریع ممنون میشم )

آرش 1386/03/14 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام
مرسی از وبلاگ توژی که ساختی
ریجیستر برنامهXilisoft 3GP Video Converter 3.1.14.1122b رو برام بفرست.
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد