افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

skype تلفن اینترنتی رایگان به تمام دنیا

سلام

امروز می خواهم یکی از بهترین برنامه های (البته نمیدانم چه اسمی برای این برنامه بهتر است چون خیلی کارها انجام می دهد ) چت و تلفن اینترنتی را به شما دوستان معرفی کنم.

نام این برنامه skype است و در اصل برای کارها و چت های صوتی است ولی با این تفاوت که بسیار با برنامه های چت مشابه مانند مسنجر های دیگر که voice chat ر ا پشتیبانی می کنند فرق دارد و باید بگویم که بهترین نمونه از این نوع برنامه هاست.

نصب و استفاده از skype
استفاده از برنامه رایگان skype که به اکثر زبانهای دنیا از جمله انگلیسی, سوئدی, دانمارکی, نروژی, فنلاندی, اسپانیایی, آلمانی, فرانسه, ایتالیایی, هلندی و ترکی ترجمه شده و قابل نصب است بسیار ساده است. این برنامه برای سیستمهای عامل "وینذوز", "لینوکس", "مکینتاش" و حتی "پوکت پی سی" در دسترس است. نصب و استفاده از "اسکایپ" بسیار ساده و آسان است. با نصب برنامه "اسکایپ" بر روی کامپیوتر خود میتوان از طریق اینترنت:  

- با همه افراد دیگر دارای برنامه اسکایپ در سراسر جهان مجانا مکالمه تلفنی با کیفیت صدای در حد مکالمه تلفنی معمولی انجام داد.
- حتی به تلفن معمولی افرادی که کامپیوتر ندارند نیز با هزینه ای کم تلفن زد. یعنی:
انجام تماس مجانی با افراد در سراسر جهان از طریق اسکایپ فقط در صورتی میثر است که هر دو طرف دارای برنامه اسکایپ در کامپیوتر خود باشند. اگر مایلید از طریق اسکایپ به تلفن معمولی افرادی که دارای اینترنت, کامپیوتر و یا برنامه اسکایپ در کامپیوتر خود نیستند تلفن زده و شماره گیری کنید باید بابت آن هزینه ای به اسکایپ بپردازید.
- فایلهای اینترنتی بسیار حجیم به بزرگی تا 4 گیگا بایت را مابین خود ارسال نمود
- با چهار نفر بصورت همزمان مکالمه نمود
- نزدیکان و عزیزان را در لیست تلفن خصوصی خود قرار داد مشاهده نمود که چه کسانی به اینترنت متصل بوده و آماده دریافت مکالمه هستند.
- با همه افراد دیگر دارای این برنامه در سراسر جهان "چت" کرد, حتی همزمان با مکالمه تلفنی. برای مثال از این طریق یک آدرس اینترنتی, یک فایل یا غیره برای طرف مقابل مکالمه ارسال نمود

حتی شما با این برنامه می توانید text chat داشته باشید .

 

skype برنامه ای است که به آن "کابوس شرکتهای تلفنی" نیز گفته میشود و با کنار زدن تقریبا همه برنامه های مشابه, امروز برنامه استاندارد جهت برقراری تماس تلفنی رایگان  در جهان بر روی اینترنت بشمار میرود.skype امروز در سراسر جهان 40 میلیون نفر کاربر دارد و هر روز 150 هزار نفر به کاربران آن اضافه میشود. برنامه رایگان "اسکایپ" تاکنون 120 میلیون بارتوسط کاربران دانلود شده است.

از این صفحه می توانید برنامه skype را دانلود کنید.


از این صفحه در skype ثبت نام کنید.

با امید به اینکه از این مطلب لذت برده باشید.

LCD های بدون برق

سلام


LCD های بدون برق هم ساخته شدند!




شرکت LCD Sign که سابقه طولانی در ساخت نمایشگر‌های مختلف دارد، به تازگی LCD هایی روانه بازار کرده که بدون اتصال به برق می‌تواند فعالیت کند.

با توجه به این که اتصال به برق و مصرف بالایی انرژی همواره به عنوان یکی از مشکلات اساسی LCD ها محسوب می‌شود، این نمایشگر هم اکنون می‌تواند به عنوان ابزاری برای صرفه‌جویی در مصرف برق محسوب شود.

کارشناسان بر این باورند که فروش این نمایشگرها در بازار‌های جهانی به عنوان عاملی برای افزایش تمایل کاربران به استفاده از فناوری‌های نوین محسوب می‌شود.

LCD جدید به گونه‌ای طراحی شده که در آن واحد می‌تواند به چندین نمایشگر دیگر نیز متصل شود و چندین برنامه را به صورت همزمان پخش کند.

اگر چه هنوز قیمت و زمان مشخصی برای عرضه این محصول به بازار‌های جهانی اعلام نشده، تا کنون کاربران بی‌شماری درخواست‌های خود را برای خرید LCD های بدون برق اعلام کرده‌اند.

مسئولین در تلاشند با توسعه دامنه مطالعات خود علاوه بر LCD، محصولات دیگری را به بازار عرضه کنند که نیاز به استفاده از نیروی برق ندارد.

امیدوارم مورد توجه شما عزیزان واقع گردیده باشد.

افزایش سرعت اینترنت در ویندوز

سلام
یک راه ساده برای افزایش سرعت اینترنت شما

1.Run را از منوی Start اجرا کنید.
 2.در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
 3.منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود.
 4.در بخش Local Comuter Policy و در زیر Computer Configuration گزینه Administrative Templates را گسترش دهید. (این کار با کلیک بر روی علامت+ کار آن انجام دهید)
 5.در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید.
 6.حال در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید.
 7.به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید.
 8.بر روی Limit reseivable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.
 9.پس از اینکه پنجره ی Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگه Setting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخاب کنید.
 10.مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید.
 11.به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.
 12.حال به Connection ی که به وسیله ی آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه ی Properties کلیک کنید.
 13.به برگه Networking بروید و دقت کنید که Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود).
 14.این پنجره را OK کنید.
 15.کامپیوتر خود را Restart کنید.

امیدوارم مفید واقع شده باشد

ساخت بلندترین برج جهان در دبی

سلام

SetarehSorkh Scientific Group ساخت بلندترین ساختمان جهان در دبی ( امارات متحده عربی ) آغاز شد. فونداسیون این برج بلند قامت توسط Turner Construction بین المللی در نیویورک انجام شده و ساخت آن قرار است تحت نظارت Samsung Corporation کره جنوبی انجام شود. بنا بر خبر اختصاصی www.SetarehSorkh.com از نیوساینتیست ، این پیمان مقاطعه پس از 11 ماه مزایده به Emaar Properties در دبی واگذار شده است. برج Burj Dubai با ارتفاع 800 متر که فقط 5 متر از نیم مایل کوتاه تر می باشد در سال 2008 برای مصارف تجاری و مسکونی آماده می شود. این برج 350 متر از بلندترین برج کنونی جهان ( Petronas Towers )در کوالالامپور بلندتر می باشد .این برج بی همتا دارای 160 طبقه بوده و به صورت سه ضلعی طراحی شده است . ادارات , آپارتمانهای مسکونی , فروشگاهها و مغازه ها , هتلها و دیگر مکانهایی از این قبیل از سال 2008 در این مجموعه شروع به کار خواهند کرد.

دعوتنامه Gmail

سلام به تمامی دوستان

دعوتنامه Gmail

دوستانی که خواهان عضو شدن در ایمیل ۲.۷ گیگابایتی Google هستید می توانید با گذاشتن ایمیل خود در قسمت نظرات دعوتنامه را دریافت کنید.

من به همه دوستان پیشنهاد می کنم که حتما Gmail را امتحان کنند چون به نظر من بهترین ایمیل دنیاست.

در ضمن از دوستانی که لینک قبلی افغان کامپیوتر را در وبلاگشان گذاشته اند خواهش می کنم که لینک را به آدرس جدید تغییر دهند.

شما می توانید با عضو شدن در خبرنامه وبلاگ از جدید ترین آپدیت ها با خبر شوید.

خبر: مجتبی محمدی بعنوان نویسنده در وبلاگ کار خود را شروع کرده امیدوارم که موفق باشد.

Bye