افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

آموزش زبان انگلیسی

سلام دوستان عزیز

Let's learn English

مدت زیادی بود که تصمیم گرفته بودم که وبلاگی با موضوع آموزش زبان انگلیسی را بسازم و دانسته های ناچیز خود را در آنجا به اشتراک بگذارم... تا اینکه بالاخره موفق شدم و وبلاگ افغان ESL نتیجه تفکرات و اندیشه های من می باشد.

در این وبلاگ آموزش هایی برای تمام سطوح در نظر گرفته ام و تمام سعی من بر این است که بتوانم به ساده ترین صورت مطالب را بنویسم تا برای همه قابل درک باشد.

در این وبلاگ مطالبی متنوعی که در زیر لیست آنرا می بینید قرار خواهم داد:

  •  فایل های صوتی (Listening )
  • مقالات (Article )
  • کلمات (Vocabulary )
  • گرامر ( Grammar )
  • اصطلاحات(Expressions and Slangs)
  • بازی (Games )
  • جوک (Jokes )
  • داستان (Story )
  • ضرب المثل (Proverbs )
  • برنامه ها (softwares )

اگر شما هم به زبان انگلیسی علاقه دارید می توانید از این وبلاگ دیدن کنید .

http://Afghan-ESL.blogsky.com

 

تا مطلب بعدی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
دانیال 1385/10/20 ساعت 02:53 ب.ظ http://danialkaftanzadah.blogfa.com

سلام خوبین
ممنون از اینکه راهنمائیم کردین
ممنون من لینکتان کردم
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد