افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

یاهو مسنجر برای گوشی های سری ۶۰ نوکیا

با سلام به دوستان عزیز
در مطلب قبلی برنامه یاهو مسنجر برای گوشی های موبایل جاوا نوشتم، بعضی از دوستان این برنامه را برای سیستم عامل symbian که مخصوص گوشی های نوکیا هست هم خواسته بودند
البته این برنامه فقط برای جاوا طراحی شده ولی برنامه پایین برای گوشی های سری 60 نوکیا از طرف خود کمپانی Yahoo عرضه شده:

Yahoo! Go

این برنامه فوق العاده که برای گوشی های سری 60 نوکیا طراحی شده این امکان را به شما می دهد که از تمام امکانات یاهو که در عکس زیر هم مشخص است در موبایل خود استفاده کنید:

افغان کامپیوتر      افغان کامپیوتر


این برنامه رایگان است و شما می توانید آنرا روی گوشی خود نصب کرده و ایمیل های یاهوی خود را چک کنید یا با دوستان خود از طریق مسنجر چت کنید:

برنامه  Yahoo! go را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم: 2 مگابایت)

نظرات 12 + ارسال نظر
غرجستانی 1386/01/01 ساعت 07:35 ق.ظ http://daikondi.blogfa.com/


دل را به مقلب القلوب بسپار!
اوست فرازمند و فراز بخش!
اوست رَستن و رُستن بخش!
از همه پلشتی ها و زشتی ها!
اوست دیگر گون کننده پدیده ها!
پس دست نیاز به سوی بی نیاز!
در فرجام یکسال و آغاز از همان جنس!
زمزمه ی از ته دل سرایش نمائیم!
و با طبیعت هماهنگ سرود رهایی!
از شر اهریمنان درونی و بیرونی!
خودی و بیگانه!
در پگاه سال نو با ایده نو!
چهچه زنیم!
تا شاید ...
نوروز باستان و سال نو بر همگان مبارکباد! با آرزوی شادی، موفقیت، بهروزی و تقدیم برگزیده ترین تمنیات نیک برای شما و خانواده گرامی تان!

دولتشاهی 1386/01/01 ساعت 07:13 ب.ظ http://dolatshahi.com

سلام خدمت شما دوستان عزیزم
سال نو را به شما عزیزان تبریک عرض میکنم و آرزو میکنم سالی پر از موفقیت و شادکامی داشته باشید .
به امید آزادی و برکت فراوان برای افغانستان

آزاد 1386/01/02 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.rooz-nevesht.blogfa.com

با سلام اقای عطائی عزیز..
مطالب زیبای شما را خواندم...استفاده بردم ..در مورد انواع موبایل و امکانات آنها نیز اگر مطلب بگذارید استفاده خواهیم برد...بازهم تشکر..سال نو مبارک ...موفق باشید..آزاد...

سلام وتبریکات بهاریه خدمت دوست خیلی مهربانم آقای عطایی تقدیم باد . سال نو را توام باخوشیها وصحتمندی برایتان آرزومندم . بامعذرت خواستم بازهم شما را درقسمت گذاشتن آهنگ درسایت درجریان بگذارم . کد را که داده اید برای گذاشتن آهنگ درسایت - ولی آدرس آهنگ را چگونه میتوان پیدا کرد ؟ مثلآ من میخواهم در هرهفته یک آهنگ جدید بگذارم بنام آهنگ هفته . البته نه در دوطرف سایت مثلآ در یوند و غیره . میخواهم آهنگ راسآ با مطلبی که مینویسم همزمان شنیده شود : بطور مثال : یک شعر مینویسم وزیر آن یابالای شعر مینویسم : آهنگ هفته . امیوارم که مقصدم را فهمیده باشید بطور نمونه درسایت دوستم زینت نور که آهنگ ها ضم سروده هایش درسایت میباشد . از حوصله مندی تان دنیای سپاس . درحفظ خدا باشید . یاعلی !

فرشته 1386/01/02 ساعت 10:33 ب.ظ http://fereshtehganji.blogfa.com/

سلام و ممنون از حسن توجه شما به وب لاگ من راستی در وب لاگ من توی لینک سایت افغان نیک هم هست اگه ممکنه ایشون رو هم در لیست خودتون اضافه کنید کارشون فروش دمین و سایت می باشد ... اممید وارم بتونم از مطالب و کد هایی که گذاشتید در وب لاگم استفاده کنم من متاسفانه اهنگ گذاری در وب لاگ رو بلد نیستم اگه کد اون رو در سایت خودتون قرار می دادین من هم استفاده می کردم با تشکر مجدد از حضور شما موفق باشید و سربلند باز هم منتظر نظرات شما هستم

فرشته 1386/01/02 ساعت 10:45 ب.ظ http://fereshtehganji.blogfa.com/

سلام کد پایین که برای متن ادامه موس بود رو استفاده کردم اما متن فارسی رو برکس نوشته میشه یه نگاهی بندازید ببینید ممنون میشم

سلام دوست عزیز و [گل] ام
امید دارم که سال نو با آرزوی های نو داشته باشید .
در ضمن باید بگم که بنده آپ کردم امید قدم رنجه کرده و از نظرات نیک خود برای من دریغ نکنید .
خدا نگهدار شما

با سلام
بهترین کتاب های کامپیوتر را می توانید از بلاگ زیر دانلود کنید:
http://eketab.persianblog.com/

فرشته 1386/01/09 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.fereshtehganji.blogfa.com/

سلام به برادر خوبم ممنون از توضیحاتی که دادید .سایت و وب لاگ شما رو خوندم بسیار عالی بود کاملا مشخصه هم اطلاعات سیستمی بالا و هم زبان انگلسی بالایی دارید من به تمام جوانان افغانی فعال تلاشگر و با علم و درایت افتخار می کنم خصوصا شما ..... من به هر دو سایت شما سر می زنم و از این پس منتظر مطالب جدیدش هستم باز هم از زحمات اموزنده ای که می کشید تشکر می کنم خواهرتان فرشته

با سلام خدمت شما دوست عزیز و با آرزوی موفقیت برای شما ، من مدیر سایت Ir-template هستم .برای آشنایی بیشتر کاربران سایت با وبلاگ شما . من لینک شما را با عنوان افغان کامپیوتر در سایتم قرار دادم .. اگر مایل به لینک کردن من هستید ، من رو با عنوان ۞زیباترین قالب های وبلاگ۞ لینک کنید و در غیر اینصورت برای موفقیت ما دعا کنید .
با تشکر

narcis 1386/01/10 ساعت 05:28 ق.ظ http://www.narcisandherlife.blogsky.com

salam. adresse shomaro az maryam gereftam. man kheili vaghte ke mikham tu weblagam ahang bezaram, vali nemidunam chetor bayad in karo anjam bedam. maryam be man goft ke shoma mitunin be man komak konid. mishe lotfan in lotfo dar haghe man anjam bedin. mamnun, narcis

محمد 1386/07/19 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام . من نتونستم دانلود کنم لطفا اگه امکانش هست واسم ایمیل کنید . خیلی نیاز دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد