افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

فایلها را روی اینترنت ویروس یابی کنید

سلام دوستان
امروز به سوال یکی از دوستان پاسخ می دهم که فکر کردم ممکن است سوال خیلی دیگر از دوستان هم باشد:

سوال این بود که چطور می توانیم فایلی را قبل از دانلود کردن روی اینترنت اسکن کنیم و ببینیم که آیا این فایل سالم است یا اینکه آلوده به ویروس:

پاسخ این سوال هم یکی از اکستنشن های فایرفاکس است، یعنی اگر می خواهید از این آموزش استفاده کنید باید فایرفاکس را نصب کنید و با استفاده از برنامه ای که امروز معرفی می کنم می توانید کاملا مطمئن شوید که فایلی را که می خواهید دانلود کنید سالم است:

Dr.Web anti-virus link checker

این برنامه یا اکستنشن فایرفاکس به شما کمک می کند که لینک هایی که در اینترنت قرار دارند را اسکن کنید تا ببینید که این لینک یا فایل آلوده است یا خیر.

افغان کامپیوتر


بعد از اینکه شما این برنامه را نصب کردید یک گزینه به منوی راست کلیک فایرفاکس اضافه می شود و از این به بعد اگر لینکی را بخواهید چک کنید فقط روی آن راست کلیک کنید و گزینه Scan with Dr.web را کلیک کنید حالا کمی منتظر بمانید تا فایل شما چک شود در صورت ایمن بودن فایل در پنجره ای که روبروی شما باز شده علامت سبز رنگی ظاهر می شود و به شما نشان می دهد که فایل Clean است.

برای دانلود Dr.web anti-virus link checker اینجا را کلیک کنید. (حجم: 17 کیلوبایت)

نکته : برای دانلود روی لینک بالا راست کلیک کنید و گزینه save link as یا save target as را بزنید تا بتوانید فایل را دانلود کنید.

من به همه دوستان توصیه می کنم که از فایرفاکس و اکستنشن های فوق العاده اش استفاده کنند تا لذت اینترنت را چند برابر بیشتر تجربه کنند.

موفق و موید باشید

نظرات 12 + ارسال نظر
دولتشاهی 1385/11/15 ساعت 09:31 ب.ظ http://dolatshahi.com

سلام
خسته نباشید دوست گرامی
خیلی خوبه که اطلاعاتی که داریم در اختیار دیگران بگذاریم
بابت ای بوک سینوهه هم متشکرم

سلام آقای عطایی عزیز
استفاده بردم خیلی زیاد . تشکر .
منتظر مطالب جدید تر شما هستیم.

مریم 1385/11/16 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا

خوبین

میبینم که اپ می کنید ولی خبر نمیدین ..............

یعنی دیر خبر میدین...............

به هر حال این اپتونم حرف نداشت ..........مثل همیشه عالی بود..........

موفق باشی
بای

سلام دوست عزیز!
آفرین به پشت کار و لیاقت شما. باعث افتخار ما هستید. با دلگرمی بیشتر کار کنید.

دوستان عزیز سلام مجدد!
چطور میتوانم طراحی قالب وبلاگ را بیاموزم؟
لطفاْ آسان ترین راه را به من نشان دهید.
سپاسگزارم

سلام آقای عطائی . خوب هستین؟
سایت زیبا یی دارید من از سایت شما اطلاعات زیادی گرفتم و همیشه هم می گیرم امیدوارم موفق باشین.
من با سایت شما از طریق حنا خانم شهره خانم و سیما خانم و ... آشنا شدم که شما براشون قالب هایی طراحی کردین.

راستش من برای این براتون نظر گذاشنم ه اگه ممکنه یه قالب برام درست کنید چند وقتیه که از طرف مقام رئیس جمهوری مسابقه ای ترتیب داده شده به اسم پرسش مهر که من توی مدرسه برای درست کردن وبلاگ در این مورد که در مورد مهروزی هم هست انتخاب شده چوون من توی دومین جشنواره کتاب خوانی کشور تونستم مقام اول رو کسب کنم برای همین منو برای این کار انتخاب کردن .
برای همین من از شما یه قالب می خواستم که به این زمینه بخوره و فقط فقط امید مدرسه به بنده شدن منه خوهاش می کنم اگه می تونید کمکم کنید .
من وقت زیادی ندارم اگه سرتون خلوته و می تونید قالبی توی این ضمینه برای من زحمت بکشین و درست کنید ممنون می شم.
و تا آخر عمر قول می ده بهتون مدیون می شم و دعاتون می کنم .
من وقت زیادی ندارم اگه می تونید این کار رو برام بکنید به وبلاگ هندی من بیاید و به من خبر بدید که می تونید این کارو برای من انجام بدین یا نه من خیلی عجله دارم آقای عطائی .
در واقع می می خواستم که یه قالب ساده که رنگ ضمینه هم مسکی و قرمز با شه درست کنید و سر قالب هم مثل بچه های دیگه که عکس هندی گذاشته بودین عکس آقای احمدی نژاد و طرف دیگه عکس امام خمینی (ره ) و کنار عکی امام خمینی عکس آقای خامنه ای باشه .
قالب هم می خوام زود باز بشه. و خیلی ساده و جذاب باشه تا بتونه افراد زیادی رو جذب کنه. خلاصه یک قالبی که زود هم باز شه یه قالب خیلی زیبا خودتون که از من وارد ترین.
من به کمکتون احتیاج دارم خواهش می کنم اگه ممکنه خواسته منو انجام بدین و اگه می توننید توی این چند روزه اینده این کارو بکنید چوون من اصلا وقت ندارم همین امروز به من اطلاع ددن باید این کارو بکم .
اگه می تونید این کار رو انجام بدین به وبلاگ بالیوودی من بیاین و حتما خبر کنید و اگه هم خواسته من ونمی تونید انجام بدین تشریف بیارین و بگین تا من ببینم چی کار می تونم بکن م ولی فقط امید من هم اول به خدا بعد به شماست .
منتظرتمون هستممممممممممممممممم. آقای عطائی.

از وبلاگ زیباتون متشکرم امیدوارم به بهترین هایی ک می خواید برسید.
قربان شما منتظرتون هستم .
خیلی ممنون از لطفتون چشم انتظارم نزارید آقای عطائی خواهش می کنم امیدوارم بتونید موقغیت منو درک کنید .
و بتونید کمکم کنید اهنا تا یادم نرفته بگم اگه می تونید درست کنید روی همون سردرش بنویسید با خط قشنگ پرسش مهر و اینور هم بزرگ مهر ورزی . و همچنین اسم من.
نوشته های امیر ملک محمدی درباره مهرورزی.

ممنونتون می شم........................................
بای.

منظرتون هستم .
قربان ما . و دوستار شما.
امیر انلاین .
بای.
زود خبرم کنید لطفا .
بایییییییییییییییییی

من هنوز منتظر جوابتونه ستم آقای عطائی کمکم کنید

Sami Bismil 1385/11/21 ساعت 06:08 ب.ظ http://Www.Kabuli.Weblog.Sh

salam. shoma ham fikr konam afghan hastim man ham afghan hastam . agar khasti ba weblog man ham sari bazan agar mowafighi ba ham tabadol link konim
Http://Www.Kabuli.Weblog.Sh

اجمل 1385/11/22 ساعت 02:16 ب.ظ http://aryana-jan-man.blogfa.com

سلام عطایی بزرگوار
از زحمات قابل قدر تان تشکر.
نرم افزار هوا شناسی را داونلود کردم اما فرمت آن برای کمپیوترم نا مشخص بود و کار نکرد
لینک تان را هم میتوانید در وبلاگم بیبینید
و باید متقابل باشد
لینک مرا هم لطف نموده در وبلاک تان بگذارید
سعادتمند باشید

نسترن 1385/11/23 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام اقای عطایی خیلی خوشحالم که بلاخره بعد از این همه گردش تو اینترنت یک سایت از هموطنای خودمو دیدم ممنون و مچکر قربان شما نسترن- راستی اگه سوال داشتم کجا باید بنویسم و کجا باید جوابمو پیدا کنم با تشکر

سلام دوست عزیز
شما می توانید سوال خود را در قسمت نظرات بنویسید یا به ایمیل بنده بفرستید
در اولین فرصت به سوال شما پاسخ داده خواهد شد

موفق باشید

اجمل 1385/11/24 ساعت 09:38 ق.ظ http://aryana-jan-man.blogfa.com

دوست خوبم عطایی عزیز
نخست سلام
در باره برنامه هوا شناسی که برای داونلود گذاشته بودم باید بگویم که من آن برنامه را داونلود کردم اما نتوانستم آنرا اجرا کنم یا انستالش کنم
نمیدانم این برنامه روی ویندوس کار میکند یا خیر
خوب
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد