افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

معرفی گوشی w950i از سونی اریکسون

 سلام دوستان

قسمتی را به نام موبایل هم به وبلاگ اضافه شد که به معرفی گوشی های موبایل برنامه ها و ... خواهد پرداخت.

 
واکمن W950i جزو گوشی های باریک و مدرن مجهز به پخش کننده موسیقی بسیار پیشرفته است که به منظور افزایش کارایی و سهولت استفاده کاربران، صفحه نمایشگر لمسی آن تا حد ممکن بزرگ طراحی شده است. w950i sonyericson

کار کردن با آن بسیار ساده است، صفحه کلید باریک و مسطحی دارد و دکمه های کنترل پخش موسیقی و تنظیمات مربوطه تنها با یک اشاره شروع به کار می کنند.

علاوه بر اینها کاربران به سهولت و سرعت قادر به انتقال فایل های موسیقی مورد علاقه خود از PC ها به این گوشی هستند، بخصوص اگر بدانید که W950i چهار گیگا بایت حافظه داخلی قابل جابجایی نیز دارد.

در این گوشی از مرورگر وب Opera™ 8.0 برای جستجوهای اینترنتی استفاده می شود، به این ترتیب کاربران از هر نقطه ای می توانند به اینترنت دسترسی داشته و بسیار سریع سایت های مورد نظرشان را مرور کنند.

به نظر می رسد سونی اریکسون W950i دو تفاوت عمده با مدل M600i این شرکت داشته باشد یکی صفحه کلید آن است که به حالت استاندارد 123/abc بازگشته و چند دکمه برای کنترل پخش موسیقی به آن افزوده شده است و مورد دوم افزایش حافظه 4 گیگا بایتی آن است که به طور متوسط حدود 1000 فایل MP3 را می توان در آن ذخیره کرد و امکان ده ساعت پخش مداوم موسیقی را نیز داراست.

شاخصه مهم W950i همراه داشتن نام "Walkman" – که بعد از iPod به عنوان شناخته شده ترین مارک سازنده پخش کننده های موسیقی قابل حمل در جهان به شمار می رود - است .

مشخصات سونی اریکسون W950i
از مهمترین مشخصات W950i می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

- وزن : 112 گرم
- صفحه نمایشگر : لمسی، 240x320 پیکسل یا 2.6 اینچ؛ با قابلیت وضوح بسیار بالا
- 4 گیگا بایت حافظه داخلی قابل جابجایی
- مرورگر وب : Opera™ 8.0
- اتصالات : 3G، بلوتوث 1.2، USB 2.0 و Infrared
- رادیو FM، فرمت های MP3 و AAC را نیز پشتیبانی می کند.

به نظر من که یکی از بهترین گوشی های دنیاست با این قابلیت های مفید که واکمن بودن یکی از بهترین آنهاست.

منبع: بی بی سی

معرفی mp3 player

سلام

با پیشرفت بسیار سریع استفاده از وسایل پخش موسیقی همراه که امروزه به mp3 player معروف هستند تصمیم گرفتم که یک مقاله جامع درباره این دستگاه بسیار محبوب بنویسم.

mp3 player

در این چند ساله اخیر رشد بسیار سریع و عجیبی در استفاده از پخش کننده های mp3 همراه -که به mp3 player شهرت پیدا کرده اند- دیده شده و این رشد از جایی شروع شد که با کم شدن (تقریبا بلا استفاده شدن ) استفاده از floppy disk ها قطعه ای جدید در بازارها دیده شد که با نام flash memory دل کاربران را به دست آورد و این تکنولوژی جدید راهی بود برای پیشرفت خیره کننده استفاده از حافظه های همراه.
شاید یکی از بهترین استفاده ها از flash memory ها در گوشی های موبایل و همچنین mp3 player ها شده باشد. mp3 player ها نسبت به همنوعان قبلی خود یعنی walkman و همچنین CD-man بسیار کوچکتر و قدرتمندتر هستند و قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به آنها دارند. دریافت مستقیم فایل موسیقی از اینترنت، اجرای میکس دلخواه روی آهنگ، ضبط صدای محیط و یا صدای خودتان، گوش کردن به رادیو و ضبط همزمان برنامه‌ها یا آهنگ‌های رادیو، افزایش مقدار حافظه و ... بخشی از امکانات فوق‌العاده‌ای است که امروزه  MP3 Player  در اختیار شما گذاشته‌است.
این قطعه در ابتدای ورود به بازار ها قیمت بالایی داشت و فقط عده کمی از دوست داران موسیقی می توانستند از این دستگاه جذاب استفاده کنند ولی با کاهش یافتن سریع قیمت flash memory ها که بر اثر پیشرفت سریع این نوع از حافظه بود قیمت mp3 player ها هم کاهش پیدا کرد و هم اکنون یکی از پر فروش ترین قطعه ها به حساب می آید و طبق آماری که چندی پیش منتشر شده بود فروش mp3 player ها در سال 2004 حدود 26.4 میلیون دستگاه بود که پیش بینی می شود تا سال 2009 به حدود 124 میلیون دستگاه در سال برسد پس می توان حدس زد که در سال 2006 احتمالا حدود 90 میلیون دستگاه فروخته شود.
لازم می دانم این را هم بگویم که در ابتدا mp3 player هایی با ظرفیت 128 مگابایت و حتی کمتر در بازار بودند ولی هم اکنون ما این محصول را با حتی حافظه های 30 و حتی 60 گیگاباتی و بیشتر می بینیم و همچنین قابلیت های بسیار بیشتر و تنوع بسیار عالی در طراحی موجب شده که محبوب ترین قطعه کاربران لقب بگیرد و هر روز درخواست برای داشتن یک مدل از این دستگاه بیشتر می شود.

ویژگی های اصلی mp3 player ها:
اندازه : اندازه کوچک آنها باعث شده که بسیار راحت بتوانید آنرا در دست یا جیب خود بگذارید بدون اینکه مشکلی برای شما ایجاد شود.
فرمت پخش: بیشتر mp3 player ها فرمت های mp3 و wma را پشتیبانی می کنند و همچنین RM از real player ها را.
نوع حافظه: بیشتر mp3 player های جدید از حافظه درونی فلش استفاده می کنند و جدیدترها که حافظه های بسیار بالایی دارند از micro hard drive استفاده می کنند و همچنین یک سری از دستگاه ها کارت های حافظه را هم قبول می کنند.
صفحه نمایشگر: بیشتر mp3 player ها از صفحه های تک رنگ استفاده می کنند ولی هستند مدل هایی که از صفحه های رنگی استفاده می کنند این صفحه نمایشگر برای نمایش اطلاعات آهنگ و همچنین نمایش آماری از دیگر از قبیل باتری و دیگر چیزهاست.
نقل و انتقال: معمولا شما می توانید با یک کابل usb یا usb 2.0 دستگاه خود را به کامپیوتر خود وصل کنید.
شارژ: شما می توانید برخی مدل ها را پیدا کنید که می شود از طریق usb آنها را شارژ کرد بدون نیاز به برق AC. ولی بیشتر مدل ها از باتری های AAA استفاده می کنند که شما می توانید آنها را مجددا شارژ کنید.
نرم افزار: تقریبا هر مدل دستگاهی که بخرید یک cd شامل برنامه هایی برای نقل و انتقال و کار با Mp3 ها در آن وجود دارد.
رادیو: معمولا تمام mp3 player ها یک tuner مخصوص رادیو دارند که شما می توانید رادیو را هم از طریق آن گوش کنید.
میکروفون: بیشتر دستگاه ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که بتوانید صدا را ضبط هم کنید.
پخش ویدئو: جدیدترین سری mp3 player ها قابلیت پخش فایلهای تصویری را هم دارند که به mp3 player video یا mp4 player مشهور هستند. که جدیدا بسیاری از مدل های جذاب آن در بازارها دیده می شوند.

نکاتی برای انتخاب درست:
حالا اگر شما قصد خرید یک mp3 player دارید طبق ویژگی ها فوق و نیاز خود mp3 player هایی مناسب را تهیه کنید چون هیچ وقت شما نمی توانید تمام این ویژگی ها را در یک مدل پیدا کنید.
1. برای مثال اگر شما همیشه به یک کامپیوتر دسترسی دارید بهتر است که یک دستگاه با قابلیت شارژ با usb بخرید ولی در مسافرت و جایی که کامپیوتر در دسترس نیست شما با مشکل مواجه می شوید.
2. اگر شما می خواهید حین ورزش به آهنگ هم گوش کنید بهتر است پخش کننده ای را تهیه کنید که از حافظه flash استفاده می کند چون دستگاه های با حافظه micro H.D در برابر ارتعاشات و تکان ها حساس هستند . و همچنین به جای headphone ها معمولی از in-ear earphones یا (earbud-style headphones) استفاده کنید که نوعی headphone است که کاملا در گوش شما قرار می گیرد و هم کیفیت صدای بالاتری دارد و هم از گوش شما در صورت حرکات سریع و ناگهانی نمی افتد.در پایین یک نمونه از گوشی های airbud را می بینید

3. برای دیدن فیلم یا کلیپ ها موسیقی می توانید یک mp4 player تهیه کنید.
4. همیشه حافظه بیشتر دلیلی بر برتر بودن آن مدل ندارد و شما می توانید بر حسب نیاز خود مقدار حافظه را انتخاب کنید برای مثال اگر شما همیشه به کامپیوتر خود دسترسی دارید یک دستگاه با حافظه 256 یا 512 جوابگوی نیاز شماست. چون شما هر وقت که اراده کنید می توانید آهنگ ها را حذف و جدیدتر ها را جایگزین کنید.
5. اگر خبرنگار هستید و کیفیت ضبط کردن صدا برایتان مهم است به دنبال یک مدل باشید که این قابلیت را بهتر پشتیبانی کند

در مطالب بعدی چند مدل از mp3 player هایی که به عنوان بهترین های این دسته هستند را برای شما معرفی خواهم کرد.

امیدوارم که با این مقاله ها بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

همانطور که می بینید کمی تغییر هم در وبلاگ بوجود آمده که امیدوارم مفید باشد مثل موتور جستجوی گوگل که در وبلاگ نصب شده و شما می توانید هم در افغان کامپیوتر جستجو کنید و هم در کل اینترنت.

همچنین حمایت از وبلاگ را با کلیک روی تبلیغات وبلاگ یادتان نرود

چگونه وبلاگ ها را PDF کنیم !

سلام

وبلاگ کالکتور یک برنامه رایگان (free) و قابل دانلود است که به شما امکان میدهد تا مطالب یک وبلاگ را بصورت اتوماتیک و بدون دخالت دست ! تبدیل به یک فایل pdf  و یا حتی Word کنید. این برنامه آدرس وبلاگ را از شما دریافت میکند و با چند کلیک فایل خروجی را به شما تحویل می دهد .
هم اکنون این برنامه سرویس های وبلاگ
Blogger/Blogspot  , MSN Spaces و LiveJournal را بصورت مستقیم پشتیبانی میکند. همچنین این برنامه با سایر وبلاگ سرویس هایی - مانند پرشین بلاگ - که خروجی RSS 2.0 دارند نیز کار میکند و خروجی مطالب آنها را از طریق RSS آنها دریافت میکند.

نمایش Demo کار با برنامه
دانلود برنامه Blog Collector

برترین تبلیغات دنیا

این هم یک مطلب جالب از برترین تبلیغات ها در دنیا هر کدام از تبلیغاتی که در زیر می بینید جز بهترین تبلیغات دنیا هستند.

با توجه به گسترش روز به روز و سریع جراحی های زیبایی و مخصوصا جراحی های پلاستیک بینی یک شرکت کانادایی به نام "toronto plastic surgery" (جراحی پلاستیک تورنتو) یک گام فراتر رفته و  این تبلیغ بسیار شگفت انگیز و ماهرانه را برای برای جذب مشتری بیشتر طراحی کرده.
در این تبلیغ شما شما می توانید انواع بینی های جدید و مختلف را در هنگام نوشیدن قهوه خود تست کنید.

best ads


اینکه چرا این تبلیغ تا بحال جایزه ای نگرفته برایم کمی مبهم است و به نظر من این تبلیغ Folgers Coffee باید حتما در صف بهترین تبلیغات دنیا باشد.
این تبلیغ شامل یک تصویر پرینت شده از یک فنجان قهوه خوشرنگ و بوست که روی یک لایه وینیل (نوعی پلاستیک) چاپ شده است و بر روی چاله های بخار که در اطراف NewYork هستند قرار داده شده اند و سوراخ هایی که در این لایه پرینت شده از قبل بوجود آمده اجازه خروج بخار را از منفذها می دهد و منظره بسیار جالبی از یک فنجان قهوه گرم را به تصویر در می آورد که شما در پایین می توانید ببینید.

coffee ad


این هم یکی از زیباترین و جذاب ترین تبلیغی که تا بحال دیدم .. این تبلیغ از papa john's pizza است که توانسته جایزه اول جشنواره تبلیغات بین المللی کن را ببرد... و واقعا هم حقش بوده!! نوش جانش

امیدوارم که خوشتان آمده باشد.

در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید و همچنین در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا از آپدیت شدن وبلاگ با خبر شوید

لینک باکس افغان کامپیوتر هم در انتهای وبلاگ قرار دارد و بهترین لینک هایی که تا بحال دیده اید در آن قرار دارد.... دوستانی که وبلاگ یا وب سایت دارند می توانند با قرار دادن کد این لینک باکس در وبلاگ خود یک طراوت و شادابی به وبلاگ خود بدهند و همچنین آمار بازدید کنندگان وبلاگ خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید.

همچنین کسانی که لینک باکس را در وبلاگ خود می گذارند می توانند وبلاگ خود را در لینک باکس قرار دهند تا در دیگر سایت ها هم نمایش پیدا کند

کد لینک باکس را از زیر هم می توانید کپی کنید

تب جام جهانی!!

سلام دوستان

اگر شما هم اکنون در آلمان هستند شاید شما دارید زیر یکی از بزرگترین تبلیغات فوتبالی دنیا رانندگی می کنید. شرکت آدیداس یک پل هوایی را در فرودگاه مونیخ با این تبلیغ بسیار زیبا از دروزاه بان آلمان الیور کان مزین کرده و به استقبال جام جهانی رفته.

world cup

world cup oliver kahn

خیلی زیباست نه؟

همانطور که شاید شما هم متوجه شده باشید یک نظرسنجی در مورد سرعت لود شدن صفحه در سمت چپ وبلاگ قرار داده ام

لطفا در نظرسنجی شرکت کنید تا بدانم صفحه برای خوانندگان وبلاگ با چه سرعتی باز می شود.