افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

شکستن قفل فایلهای فشرده RAR

باز هم می خواهم یکی از راه های حل یکی از مشکلات دیگر کاربران را بررسی و حل کنیم.

چند روز پیش یکی از دوستانم به گفت که فایلی را از اینترنت دانلود کرده و آن فایل پسورد دارد و این دوست من هم نمی توانست آنرا اجرا کند.
یادم آمد که چند بار خود من هم با این مشکل دست و پنجه نرم کرده بودم، مشکل از این قرار است که بعضی از فایل های فشرده شده که روی اینترنت قرار می گیرند شامل یک پسورد یا رمز می باشند که اگر شما آن را نداشته باشید باید از خیر آن فایل بگذرید.

نرم افزاری که می خواهم معرفی کنم وظیفه پیدا کردن پسورد فایلهای فشرده RAR را بر عهده دارد و به شما کمک می کند که رمز این گونه فایلها را پیدا کنید.

RAR Password cracker 4.12

البته انتظار نباید داشته باشید که این برنامه خیلی سریع و به سرعت فایلها رمزگشایی کند، برای این کار برنامه زمان زیادی را مصرف می کند ولی نگران نباشید چون مقدار خیلی کمی از ram شما را اشغال می کند که می توانید بدون نگرانی تمام کارهای دیگر خود را نیز انجام بدهید.

برای دانلود Rar Password cracker نسخه 4.12 اینجا را کلیک کنید (حجم: 205 کیلوبایت)


-----------------------------------------------------------------

برای آگاهی از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید.

دوستان لطف کنند که سوالات خود را به ایمیل بنده بفرستند یا اینکه در قسمت نظرات اعلام کنند.
اگر سوالات خود را در قسمت نظرات می پرسید حتما ایمیل خود را ذکر کنید تا جواب به ایمیل شما فرستاده شود.

برای تبادل لینک، لینک خود را در قسمت اضافه کردن لینک در قسمت لینکستان اضافه کنید و لینک افغان کامپیوتر را در وبلاگ خود بگذارید.

موفق باشید.

آنتی ویروس رایگان AVG

امروز تصمیم گرفتم بعد از مدت زمان تقریبا زیادی باز هم مطلب بنویسم و اینبار قصد دارم یک آنتی ویروس رایگان را برای شما معرفی کنم.

اگر قبلا آنتی ویروسی مانند Kaspersky را که در پست های قبلی معرفی کرده بودم و مهلت 30 روزه آن شما را مجبور به تغییر ویندوز می کرد می توانید از این آنتی ویروس استفاده کنید

ولی باز هم تاکید می کنم که Kaspersky را بهترین آنتی ویروس این روزها می دانم.

همانطور که می دانید آنتی ویروس های رایگان زیادی را در اینترنت می توانید پیدا کنید ولی این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و قوی یکی از بهترین هاست و جزء 10 آنتی ویروس برتر دنیا شناخته شده است.

AVG antivirus که توسط شرکت Grisoft ارائه شده توانایی های زیادی در شناسایی و محافظت از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها دارد که به ادعای شرکت سازنده بیش از 50 میلیون نفر در دنیا از این آنتی ویروس استفاده می کنند.

این نسخه از آنتی ویروس که برای دانلود آماده کرده ام نسخه رایگان آنتی ویروس AVG می باشد که البته تعداد زیادی از عملکرد های آن مانند spy-ware، anti-spam  و firewall در این نسخه غیرفعال می باشند و شما تنها آنتی ویروس را در اختیار دارید که البته مشکلی در آپدیت آن هم نخواهید داشت و براحتی می توانید آنرا آپدیت کنید.

آنتی ویروس AVG را با کلیک در اینجا دانلود کنید (حجم: 23 مگابایت)

---------------------------------------------

دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند وبلاگ افغان کامپیوتر را در وبلاگ خود لینک کنند و سپس لینک وبلاگ خود را در قسمت لینکستان اضافه کنند ( بعد از حداکثر 48 ساعت لینک وبلاگ شما در افغان کامپیوتر نمایش داده می شود.)

در خبرنامه وبلاگ عضو شوید تا از آخرین اخبار و آپدیت های جدید مطلع شوید.

موفق باشید...