افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

ویروس یاب آنلاین

سلام
امیدوارم سال جدید به تمام دوستان خوش گذشته باشد
این هم اولین مطلب من در سال جدید:

ویروس یکی از مشکلاتی است که هر کسی که از کامپیوتر استفاده می کند از مواجهه با آن هراس دارد و هر کسی سعی می کند که تا حد ممکن سیستم خود را امن نگه دارد ولی هر اندازه که ما حرفه ای باشیم باز هم خطر ویروس ما را تهدید می کند
بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از یک آنتی ویروس خوب و قوی است ولی همیشه آنتی ویروس در اختیار ما نیست یا اینکه آنتی ویروسی که ما از آن استفاه می کنیم آپدیت نیست و امکان دارد که ویروس های جدید را شناسایی نکند

من امروز راه دیگری را برای مقابله با ویروس ها به شما پیشنهاد می کنم
وب سایت های بعضی از معروف ترین آنتی ویروس های جهان قسمتی به نام online virus scan در وب سایت خود دارند که شما می توانید با تنها چند کلیک ساده تمام کامپیوتر خود را اسکن کنید و ویروس های جدید را از بین ببرید.

 بعضی از این سایت ها را با هم مرور می کنیم:

ویروس یاب آنلاین نورتون

بعد از ورود به صفحه روی کلید Go کلیک کنید تا به صفحه ای برسید که در آن شما می بایست اطلاعات سیستم عامل و web browser خود را انتخاب و دکمه continue را کلیک کنید.
در ادامه از پنجره جدید از قسمت virus detection دکمه start را بزنید

ویروس یاب آنلاین F secure

بعد از رفتن به این سایت شما در انتهای صفحه لینکی با نام start scanning مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن عملیات اولیه برای شروع اسکن انجام می شود

ویروس یاب آنلاین Kaspersky

با رفتن به این صفحه و کلیک بر روی دکمه Kaspersky Online scanner   پنجره جدیدی باز می شود که شما باید در آن پنجره دکمه accept را برای موافقت با شرایط اعلام کلیک کنید تا دانلود فایلهای اولیه برای شروع اسکن شروع شود

ویروس یاب آنلاین Panda

با رفتن به این صفحه و زدن دکمه Scan your pc now کامپیوتر خود را اسکن کنید.

نکته مهم : برای استفاده از امکانات اسکن آنلاین شما باید حتما از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید نکته 2 : برای اسکن سرعت اینترنت تقریبا بالایی نیاز دارید
نکته 3 : در تمام موارد باید ابتدا فایل هایی روی سیستم شما دانلود شود و بعد از آن می توانید سیستم خود را اسکن کنید
 
تا مطلب بعد ...

نظرات 14 + ارسال نظر
علی 1386/01/11 ساعت 11:18 ب.ظ

با سلام به شما دوست گرامی
می خواستم از شما درخواست کنم اگر عضو پرشن گیگ هستید برای بنده نیز دعوت نامه بفرستید
متشکرم

فرشته 1386/01/12 ساعت 04:17 ق.ظ http://fereshtehganji.blogfa.com/

سلام خسته نباشید راستی من اهنگی رو خواستم از داخل سیستم روی وب لاگ بزارم شما گفتید خودتون از http://www.persiangig.com/اهنگ ها رو به فرمت های مناسب تبدیل می کنید وقتی من وارد شدم تا استفاده کنم گفته باید از کاربران دیگر سایت دعوت نامه عضویت بگیرم ممنون میشم کمکم کنید یا سایت دیگه ای کنید که بتونم اهنگ داخل سیستم رو به فرمت شناخته شده در نت تبدیل کنم ....با تشکر از راهنمایی تون

مریم 1386/01/12 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا

خوبین

مممممنون به خاطر پست قشنگتون .............این پستتون هم مثل همیشه عالی بود

موفق باشین ...........

بای..............

narcis 1386/01/13 ساعت 04:40 ق.ظ http://www.narcisandherlife.blogsky.com

سلام
منم مشکل فرشته جون رو دارم که این بالا نوشتن
ممنون میشم کمکم کنید
ضمنا سایتی رو میشناسید که اهنگهای خوشگل بتونم دانلود کنم. دلم یه اهنگ تو مایه های حلا و هوای خودم میخاد. همچین عشقولانه ارووم
sorry i forgot u knew enlish. ill be happy if u could help me to find a good song too. thanx for ur help and bye for now

narcis 1386/01/14 ساعت 04:08 ق.ظ http://www.narcisandherlife.blogsky.com

hi there, thanx for u help till now. but my problem is ot solved yet. with ur help, i found my song: miracle by cleine dion, but i dont know how to put the adress in my weblog. i clicked on the track(online) and i got the source but it just doesnt work that way. i dont know whereelse to get the adress. pls help me regarding this too. waiting for ur reply, narcis

دولتشاهی 1386/01/16 ساعت 05:05 ب.ظ http://dolatshahi.com

سلام
امید که تعطیلات خوش گذشته باشه
پست خوبی هم ارسال کردین
موفق و موید باشید

آزاد 1386/01/17 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.rooz-nevesht.blogfa.com

با سلام دوست گرامی...عطایی عزیز...
امیدوارم صحت مند باشی و تعطیلات بهاری برایتان شیرین باشد...خوشحال شدم که به وبلاکت دوباره سری زدم..منتظر نوشته های زیبایت هستم....وبلاگ روز نوشت را به روز کردم ...منتظر حضور گرمت در وبلاگ هستم...به امید دیدار...آزاد

سلام دوست محترم
من آپ کردم البته با ۱۱ عدد فکاهی خوبش
امید که خوش شما بیاید

آرامیس 1386/01/19 ساعت 09:17 ب.ظ http://mahdis63.blogfa.com

سلام دوست عزیز
سال نو مبارک امیدوارم که سال خوب و خوشی داشته باشید همراه با سلامتی
من یه وبلاگ دیگه راه انداختم خوشحال میشم اونجا ببینمت
و اینو بگم که وبلاگ زیبایی دارید
من به شما همشهریا افتخار میکنم با همچین وبلاگی
دوستدار شما آرامیس

narcis 1386/01/20 ساعت 02:31 ق.ظ http://www.narcisandherlife.blogsky.com

hi. with ur help i could put the song in my weblog. sorry i know im alittle late to say thank u
ive updated. ill be hapy to recieve ur comment
bye for now

سلام من لینک بکس شما را قرا دادم در وبلاگم لطفا لینک مرا قرار دهید خواهشا من چند بار برای شما لینکم را ارسال کردم اما شما قرار ندادین در ضمن لینک شما را در قسمت لینکدونی هم گذاشتم خوشحال میشم اگه شما هم این کار را انجام دهین ش

دولتشاهی 1386/01/20 ساعت 08:17 ب.ظ http://dolatshahi.com

سلام خدمت آقای عطایی بزرگوار

خسته نباشید .

آرزوی موفقیت برای شما و دوستانتون رو دارم

سلام
منم افغانی هستم
اگر مایل بودی لینک منو بذار بعد بیا خبرم کن
وب سایت مرکز کامپیوتر بلخاب
www.bcc.coo.ir

فروشگاه اینترنتی بلخاب| قالب وبلاگ و وب سایت و ...
www.bcctemp.coo.ir

پری 1387/03/27 ساعت 01:37 ق.ظ

من که نفهمیدم چه جوری از ویروس یاب نورتون که گذاشتید می شه استفاده کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد