افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افتتاح تالار گفتگوی افغان تاک

سلام دوستان عزیز

بعد از مدت ها دوباره تصمیم گرفتم که فرومی را بسازم که مکانی باشد برای استفاده تمام دوستان و هموطنانم و امیدوارم این بار تمام دوستان تلاش کنند تا یک تالار بحث و گفتگوی موفق داشته باشیم.

تالار گفتگوی افغان تاک

همانطور که می دانید تالار بحث و گفتگو مکانیست برای تبادل نظرات پیرامون بحث های مختلفی که از طرف کاربران سایت مطرح می شود و دیگر اعضای سایت در آن بحث ها شرکت می کنند.
این بحث ها در قسمت های مختلف دسته بندی شده اند که در هر موضوع اعضای سایت می توانند پستی ایجاد کنند و به گفتگو و تبادل اطلاعات بپردازند.
در حال حاضر بخش هایی مربوط به نرم افزار، سخت افزار، زبان انگلیسی، اینترنت و عمومی موجود می باشند که در صورت در خواست، بخش های دیگر هم اضافه می شوند.

برتری که محیط تالار بحث و گفتگو بر وبلاگ ها دارد این است که در فروم ها شما می توانید نظرات خود را با تمام کاربران نه تنها یک نفر (مدیر سایت) در میان بگذارید و پاسخ دریافت کنید یا در بحث ها شرکت کنید و نظرات دیگران را بخواهید.

در سایت ثبت نام کنید و سعی کنید که با فعالیت خود دانش و دانسته های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطمئن باشید که کار با این فروم اصلا سخت نیست و با کمی جستجو با تمامی مراحل کار مانند ساختن تاپیک، جواب به یک تاپیک و ... آشنا خواهید شد.

آدرس افغان تاک را در پایین می بینید. برای ورود به فرم Afghan talk روی آن کلیک کنید.

http://afghantalk.parsbb.com

قبل از ثبت نام، مطالب موجود در قسمت قوانین سایت را مطالعه کنید .

لطفا همگی تلاش کنید تا یک سایت و تالار گفتگوی فعال و پر نشاط و مفید را داشته باشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ایدا 1386/05/13 ساعت 12:34 ق.ظ

بسیار عالیست امیدوارم موفق باشید

مریم 1386/05/13 ساعت 02:02 ب.ظ http://dooostdashtani.blogfa.com

سلام خسته نباشین .. خیلی خوب بود . راستی به من هم یه سر بزن اپ کردم .
موفق باشید

الهه 1386/05/13 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام عزیزم
خیلی وبلاگت قشنگ و مفیده
راستی تشکر از ایمیلت عزیزم
باهات یه کاری دارم حتما برات ایمیل میزنم
خداحافظ فعلا

بهروز 1386/05/15 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.m2u.mihanblog.com

با سلام خدمت شما هم وطن گرامی خوشحال می شوم اگر با وبلا گ پر بیننده ای مثل وبلاگ شما تبادل لینک داشته باشم اگر با تبادل لینک موافق بودید لطفا من را لینک کنید و به من اطلاع دهید تا من هم شما را لینک کنم با تشکر .

http://www.m2u.mihanblog.com

مریم 1386/08/17 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام عزیزان من مریم از اتریش استم وبلاک خیییییللیییییییییییی خوبی دارید من دلم برای همه افغان ها عزیز تنگ شده همه افغان ها دوستتون دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد