افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

شکستن قفل فایلهای فشرده RAR

باز هم می خواهم یکی از راه های حل یکی از مشکلات دیگر کاربران را بررسی و حل کنیم.

چند روز پیش یکی از دوستانم به گفت که فایلی را از اینترنت دانلود کرده و آن فایل پسورد دارد و این دوست من هم نمی توانست آنرا اجرا کند.
یادم آمد که چند بار خود من هم با این مشکل دست و پنجه نرم کرده بودم، مشکل از این قرار است که بعضی از فایل های فشرده شده که روی اینترنت قرار می گیرند شامل یک پسورد یا رمز می باشند که اگر شما آن را نداشته باشید باید از خیر آن فایل بگذرید.

نرم افزاری که می خواهم معرفی کنم وظیفه پیدا کردن پسورد فایلهای فشرده RAR را بر عهده دارد و به شما کمک می کند که رمز این گونه فایلها را پیدا کنید.

RAR Password cracker 4.12

البته انتظار نباید داشته باشید که این برنامه خیلی سریع و به سرعت فایلها رمزگشایی کند، برای این کار برنامه زمان زیادی را مصرف می کند ولی نگران نباشید چون مقدار خیلی کمی از ram شما را اشغال می کند که می توانید بدون نگرانی تمام کارهای دیگر خود را نیز انجام بدهید.

برای دانلود Rar Password cracker نسخه 4.12 اینجا را کلیک کنید (حجم: 205 کیلوبایت)


-----------------------------------------------------------------

برای آگاهی از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شوید.

دوستان لطف کنند که سوالات خود را به ایمیل بنده بفرستند یا اینکه در قسمت نظرات اعلام کنند.
اگر سوالات خود را در قسمت نظرات می پرسید حتما ایمیل خود را ذکر کنید تا جواب به ایمیل شما فرستاده شود.

برای تبادل لینک، لینک خود را در قسمت اضافه کردن لینک در قسمت لینکستان اضافه کنید و لینک افغان کامپیوتر را در وبلاگ خود بگذارید.

موفق باشید.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام دوست عزیزم
واییییییی چه وبلاگ خوبی دارین پر از مطالب مفید و جالب ...
من که خیلی استفاده کردم

موفق و پایدار باشید ...

مریم 1386/04/31 ساعت 10:09 ق.ظ http://dooostdashtani.blogfa.com/

سلام خسته نباشین
از اینکه به وبلاگم سر میزنی تشکر . راستی اپ کردم اگه خواستی یه سر بزن خوشحال میشم . همیشه موفق باشی
قربانت مریم

مهدی 1386/04/31 ساعت 11:54 ق.ظ http://mahdimaghsoudlo.blogfa.com

با سلام خدمت آقایان عطائی
میخواستم راهنمائیم کنید که پسورد مورتال کمبت را چگونه از آدرس مورد اشاره دریافت کنم .
سایت آموزشی و عالی دارید . آرزوی موفقیت شما دوستان را دارم . بازهم ممنونم

مریم 1386/05/03 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام ...........

خوبی.............

مطلبت خیلی جالب بود...................

ببخشید اگه یه کم دیر اومدم ...............

موفق باشی عزیز
بای

محمد اخگری 1386/05/04 ساعت 04:53 ب.ظ http://persiantutorials.com


با سلام ؛
سایت تحصصی آموزش فتوشاپ افتتاح شد . شما می توانید نکات و ترفندهای فتوشاپ را به صورت کاملا تصویری و با زبان بسیار ساده فرا بگیرید .
چند نمونه از آموزش های سایت تا به امروز : آموزش ایجاد رعد و برق ، بارکد ، ذره بین -آموزش ایجاد برف بر روی تصویر - آموزش نوشتن یک متن بر روی یک سطح - آموزش گرد کردن گوشه های تصویر - آموزش ساخت ‌‌Background - آموزش ایجاد یک بازتابش در آب - آموزش ایجاد افکت پلاسمایی - زوم بر روی یک قسمت از تصویر
و به زودی ده ها مقاله جالب و خواندنی دیگر
منتظر نظرات گرانقدر شما هستیم

در ضمن اگر مایل به تبادل لینک هستید منو با نام آموزش فتوشاپ لینک کنید و خبرم کنید تا من به سرعت لینک شما را قرار بدم

با عرض سلام و احترامات خدمت آقای علی اکبر "عطائی" .
افغان کامپییوتر واقعا یک سایت آموزشی و معلوماتی در عرصهIT میباشد .
از زحمات که بالای این سایت میکشید متشکریم .
- من یک سوال داشتم که چگونه تبلیغات را در وبلاک حذف کنیم ؟
- و همچنان چگونه میتوانم دروبلاک TK. قالب بندی (دیزاین) کنم ؟
لطفا مرا رهنمائی کنید که چطور انرا دیزاین کنم .
از کدام طریق ، طریقه قالب بندی ؟؟
منتظر همکاری شما دوست عزیز هستم .
baqer786.tk تشکر!
baqer_af@yahoo.com

کیارش 1386/05/05 ساعت 02:36 ب.ظ http://jomleha.blogfa.com

سلامممممممممممممممم
من برگشتم
به دنیای وبلاگ

به منم سر بزن

توهم همچنان مفید می نویسی

مریم 1386/05/06 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام.........



مثل اینکه دیگه تبدیل به یه مزاحم شدم...............

باشه ...........پس بدون شر مزاحمت کنده شد...............

بای برای همیشه................

سپیده 1386/05/07 ساعت 12:01 ق.ظ http://jazbrule.blogfa.com/

سلام ممنون که سرزدی.
من یه مدت مسافرت بودم نظرت رو ندیده بودم.
دوست داشتی به وبلاگ جدید من سر بزن!
فعلا بای

محمد باقر بهمن 1386/05/10 ساعت 04:32 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد