افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

سال نو

سلام به دوستان بسیار عزیز

امید دارم که خوب و خوش باشید

اولا فرا رسیدن اربعین شهادت امام حسین(ع) را به تمام شیعیان جهان تسلیت میگویم

و

رسیدن سال نو را به همه شما دوستان عزیز تبریک گفته و امیدوارم سال بسیار خوبی را پیش رو داشته باشید.

نحوه غیر فعال کردن auto dial در ویندوز

با سلام به تمام دوستان گل و گلاب قدیمی و جدید وبلاگ افغان کامپیوتر
خوشحالم که باز هم با شما هستم و می توانم بنویسم

راستش دلیل این تاخیر امتحان کنکور بود و من هم باید درسهایم را می خواندم و البته قصد داشتم که وبلاگ را از اینترنت کلپ آپدیت کنم که با تبدیل شدن سرور بلاگ اسکای نتوانستم چون قالب و همه چیز را عوض کرده بودند.

خلاصه بعد از مدت ها باز هم وبلاگ را از نو بازسازی کردم و البته آدرس وبلاگ کمی تغییر کرده و - از بین رفته و آدرس جدید بصورت afghancomputer نوشته می شود.

از تمامی دوستان که لینک افغان کامپیوتر را در وبلاگشان دارند هم خواهش می کنم که لینک را عوض کنند و به آدرس جدید ما لینک دهند.

دوستانی هم که می خواهند از مطالب قدیمی وبلاگ استفاده کنند می توانند به وبلاگ دیگر افغان کامپیوتر در میهن بلاگ بروند (که لینک آن در سمت راست وبلاگ موجود است) و از مطالب قدیمی وبلاگ استفاده کنند.

در همین ابتدای کار جواب یکی از دوستان خوبم را که مشکلی با سیستم خود دارند را می دهم


مشکل این دوست من (و شاید هم بسیاری از شما)این است که کامپیوتر شما بصورت اتوماتیک به اینترنت وصل می شود و یا حداقل درخواست کانکت شدن را می دهد .

خوب! راه حل در زیر آمده که خیال شما را کاملا از بابت این درخواست راحت می کند:

ابتدا به control panel بروید و  administrative tools را انتخاب کنید و سپس روی آیکن service کلیک کنید در پنجره باز شده از قسمت راست بدنبال Remote Access Auto Connection Manager بگردید و روی آن کلیک کنید و دکمه stop را بزنید و از قسمت startup type گزینه disabled را بزنید و در آخر ok کنید

تا مطلب بعدی خدانگهدار

شروع دوباره

با عرض سلام به دوستان عزیز

با عرض پوزش از تاخیر 5 ماهه !

بالاخره امتحان کنکور خود را دادم و خیالم راحت شد

بزودی باز هم شروع می کنم