افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

با IncrediMail احساس را به ایمیل های خود attach کنید

سلام
امروز قصد دارم یک برنامه بسیار زیبا و جذاب و کاربردی را برای شما معرفی کنم.

incrediMail download

این برنامه یکی از بهترین برنامه های مدیریت ایمیل هاست که بسیار هم محبوب است و یکی از جذاب ترین برنامه هاییست که تا بحال دیده اید

دلیل محبوبیت برنامه IncrediMail محیط بسیار کاربر پسند آن است و همچنین امکانات بی نظیری که به شما می دهد تا بتوانید ایمیل های بسیار زیبا برای دوستان خود بفرستید.
در این برنامه شما بدون نیاز به برنامه های جانبی دیگر می توانید smilie های بسیار جذاب و همچنین بک گراند ها، animation ها، صدا های گوناگون و همچنین کارت پستال برای دوستان خود بفرستید...

smilies for email

مخصوصا چیزی که من را در استفاده اول از آن بسیار شگفت زده کرد smilie ها (emoticons) یا لبخندک های بسیار زیبای آن بود که به طرز بسیار زیبایی طراحی شده اند و شما در نسخه جدید به صدها smilie بسیار زیبا دسترسی دارید که تمام احساسات شما را پوشش می دهند و با استفاده از آنها می توانید ایمیل های خود را زنده، جذاب و با احساس ارسال کنید.

استفاده از این برنامه واقعا ایمیل زدن را لذت بخش کرده و شما می توانید با استفاده از IncrediMail احساس را به ایمیل های خود attach کنید.

IncrediMail را با کلیک در اینجا دانلود کنید.(حجم: 9 مگابایت)
نکته: سایت دانلود resume را ساپورت نمی کند.

در مطلب بعدی نحوه تنظیم IncrediMail را برای Gmail توضیح خواهم داد.

تا بعد ...

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام علی اکبر جان عطایی خدا خیرت بدهد بسیار مفید است صفحه ات موفقیت های بیشتر برایت آرزو میکنم. با محبت منیر سپاس

محمد 1385/07/16 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.azhamerang.blogsky.com

خوب آقا خوب مثل همیشه اگه میشه یه لطفی در حق من بکن آدرس وبلاگ منو تو گوگل ثبت کن قربان تو محمد

سلام دوست گرامی ازحضور و پیام پرلطف وهم از ایمیل تان صمیمانه سپاسگزارم. شاد و باسعادت باشید.

مریم 1385/07/17 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا
خوبی
عالی بود مثل همیشه
من که استفاده کردم(خنده)
موفق باشی
بای

حنا 1385/07/17 ساعت 07:17 ب.ظ http://shaikhy.persianblog.com

سلام علی اقا مثل همیشه عالی بود و مفید و جالب و سرگرم کننده باز هم ممنونم و منتظر اپهای جدیدتون هستم دوست شما حنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد