افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

بازیهای سگا streets of rage

سلام
با توجه به اینکه بازی های سگا طرفداران زیادی پیدا کردند و تقاضا برای دانلود دیگر بازی ها هم بیشتر شد تصمیم گرفتم سریعتر این پست را آماده کنم

یکی دیگر از بازی هایی که طرفداران بسیاری در بین بازی کننده های سگا دارد بازی streets of rage است که در بین بازی کننده ها به شورش هم معروف است.

این بازی با مراحل بسیار زیبا و تنوع شخصیت ها یکی از موفق ترین بازی های سگا بود که خیلی از بازی کننده ها از جمله خودم بسیار دوستش داشتم و همچنان از طرفداران این بازی هستم.

این بازی 3 نسخه دارد که هر سه نسخه برای دانلود آماده است :

streets of rage 1

این نسخه اول بازی شورش است که با کلیک در اینجا می توانید آنرا دانلود کنید.

streets of rage 2

این هم نسخه دوم شورش که با کلیک در اینجا می توانید آنرا دانلود کنید.

streets of rage 3

نسخه سوم بازی شورش که بسیار محبوب تر از دو نسخه قبلی است و خودم هم این نسخه را خیلی دوست دارم.

با کلیک در اینجا شورش ۳ را دانلود کنید

نکته مهم: برای بازی کردن بازی های بالا شما به تبدیل کننده سگا نیاز دارید که از لینک زیر باید دریافت کنید

برای دانلود تبدیل کننده سگا کلیک کنید

نکته : برای باز کردن بازی های بالا به رمز عبور روبرو نیاز دارید: www.romguy.com

امیدوارم که لحظات خوبی را داشته باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم 1385/06/26 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقای گل
خوبی
این مطلبتم جالب بود(البته من نمیگما)
این به اون در(خنده)
موفق باشی
به منم سر بزن
بای عزیز

هــــادی 1385/06/29 ساعت 08:52 ق.ظ http://hadimk.blogfa.com

سلام دوست عزیز
واقعا وبلاگ زیبایی داری
خیلی قشنگه
به من هم سر بزن
خوشحال میشم
منتظرتم
یاعلی مدد

علی رضا 1386/03/17 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام اقا علی
واقعا خسته نباشی
امیدوارم سلامت باشی
ماشالاه وبلاگت حرف نداره
منتظر شینوبی ۲هستم
نگی جقذر پررو هستی ها !!!!!!!!!
خراحافظ

علی رضا 1386/03/17 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام علی اقا
واقعا خسته نباشی
منتظر بازی شینوبی ۲ هستیم
نگی جقدر پررو هست ها
وبلاگت هم حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد