افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

بازیهای سگا روی کامپیوتر

در این مطلب قصد دارم طرفداران بازی های قدیمی مخصوصا بازی های محبوب سگا را برای شما معرفی کنم و نه فقط معرفی بلکه شما می توانید آنها را دانلود و روی کامپیوتر خود اجرا و بازی کنید.

همانطور که می دانید کنسول سگا یکی از محبوب ترین کنسولهای بازی بوده و خیلی از بازی کننده ها از آن لذت برده اند و تقریبا خیلی از هم سن و سالان خودم هم خاطرات زیادی از این بازی ها دارند.
بازی هایی مانند مورتال کامبت - شورش در شهر - سونیک - شینوبی و ... جز بازی های محبوب بشمار می روند و شما می توانید در این مطلب و مطالب بعدی این بازی ها را دانلود کنید.

در ابتدا شما باید تبدیل کننده سگا را برای اجرای بازیها دانلود کنید:
با کلیک در اینجا تبدیل کننده سگا را دانلود کنید.

روش کار اینگونه است که بعد از extract کردن برنامه Gen32 surreal را باز کرده و دکمه storage a را بزنید و به پوشه بازی که می خواهید اجرا کنید بروید و آنرا انتخاب کنید و open را بزنید.
نکته: بازی هایی که دانلود می کنید در حالت zip (فشرده) هستند و باید آنها را extract کنید و فایل بازی با پسوند bin قابل شناسایی هست.

برای شروع از بازی فوق العاده محبوب mortal kombat  شروع می کنم:

بازی مورتال کامبت یک بازی مبارزه ای می باشد که بسیار زیبا و مهیج است و شما همیشه می توانید از این بازی لذت ببرید.
در این بازی شما مبارزی را انتخاب می کنید و با دیگرا مبارزان بازی می جنگید
جنگیدن در این بازی بسیار مهیج است و فقط استفاده از مشت و لگد نیست بلکه چیزی که بسیار در این بازی مورد توجه است رمز های در حین مبارزه است که بسیار جالب طراحی شده اند و شما هیچ وقت از مبارزه این بازی خسته نمی شوید .
همچنین بعد از پیروزی در هر مبارزه در قسمت Finishing شما می توانید رمز های بسیار متنوعی را برای کشتن حریف خود استفاده کنید که هیجان انگیز ترین نقطه بازی است.

mortal kombat I
این بازی اولین سری از این بازی هاست که گرافیک چندان بالایی ندارد ولی بعضی ها این بازی را خیلی دوست دارند

با کلیک در اینجا این بازی را دانلود کنید

mortal kombat II

mortal kombat 2


بازی محبوب mortal combat 2 که گرافیک بسیار بهتری نسبت به نسخه 1 دارد و واقعا عالیست . به شدت توصیه می شود که دانلود و بازی شود. (این یکی از بازی های محبوب دوران کودکی من است)

با کلیک در اینجا مورتال کامبت ۲ را دانلود کنید

mortal kombat III

مورتال کامبت 3

مورتال کامبت 3 نسبت به نسخه 2 تغییرات بسیاری را در مبارزان داشته و تنوع بیشتری در مبارزه و رمزها دارد.
با کلیک در اینجا مورتال کامبت ۳ را دانلود کنید

نکته مهم: برای باز کردن فایل های Zip شما احتیاج به پسورد دارید

پسورد فایل فشرده تمام بازی های معرفی شده در بالا این است:   www.romguy.com

در آینده بازی های بیشتری را معرفی خواهم کرد

نظرات 14 + ارسال نظر
فرهاد تاج 1385/06/04 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام
من بازی رو دانلود کردم ولی هنگام نصب از من پسوورد میخواد

چرا پسوورد برامون نزاشتی

لطف کن جوابتو برام به ایمیلم بفرست

ممنون
امیدوارم وبلاگت همیشه عالی باشه

بسیار بسیار شرمنده ... الان گذاشتم

جعفررضایی 1385/06/04 ساعت 06:08 ب.ظ

سلام دوست گرامی. تشکر از تغییراتی که در قالب کهکشان آورده اید در آینده وقت که کمتر مطلب وبیشتر عکس خواهم گذاشت میایم وقالب را می برم. اگر اجازه باشد باز می خواهم تذکری در مورد قالبها بدهم. فکر می کنم اگر سایز تکست عنوان کمی کوچکتر شود شاید بهتر باشد و اگر خطوب خود قالب هم کمی تزیین شود شاید خوب باشد. شاید هم اگر قلبهای با سوژه های افغانی مثل تصویری از کدام جای افغانستان یا کدام هنرمند ویا پرچم افغانستان و... بسازید هموطنان بیشتری شاید علاقه مندی به استفاده از قالبهای شما بیابد.
بهرحال، موفق باشید.

سلام دوست عزیز تشکر از تذکرهای خوب و بجایتان ... در اصل گفتم که من زیاد در امر قالب سازی حرفه ای نیستم و در حال یادگیری ام ... انشالله در آینده که حرفه ای تر شدم چشم .. موفق باشید

ج 1385/06/05 ساعت 03:18 ب.ظ http://janaan.persianblog.com

سلام . امیدوارم صحت باشید. با ( به مه چی ) یک بار دیگر حاضرم . مو فق باشید

مریم 1385/06/07 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا
خوبین این مطلبتون هم جالب بود ولی برای برادرم که ۱۲ سالشه و عاشق این بازیه ........
راستش می دونین (من خودم از این جور بازیا متنفرم مخصوصا این بازی.........بین خودمون باشه(خنده) شما که این بازیرو واسه دانلود گذاشتین ...........لطفا اگه میشه یه مطلبی بزارین تو وبلاگتون که چطور میشه راه انداز این جور بازیارو از کار انداخت(چشمک).....شوخی کردم جدی نگیرین)
براتون ارزوی موفقیت می کنم علی اقااااااااااااااااااا
موفق باشین
بای

رضایی 1385/06/10 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.rezaee-m.blogfa.com

سلام عطایی عزیز!
مثل همیشه وبلاگتان زیبا و زیباتر است و روز به روز بهتر، امید که همیشه موفق و سربلنذ باشید.

رضایی

کیارش 1385/06/13 ساعت 07:39 ب.ظ http://jomleha.blogfa.com

سلام

منو یاد دوران راهنمایی انداختی

من هم پس از اون فاجعه برگشتم
میای سر بزنی!!؟؟

موفق باشی

شهاب 1385/06/15 ساعت 11:51 ب.ظ http://tna.myblog.ir

اقا به نظر من کسی که دانلود میکنه و نظر نمیده مثل دزد می مونه من این تبدیل کننده رو دانلود کردم دمت گرم بازی سگا هرچی داری بذار و من یه دعوت نام پرشین گیگ می خواهم

ندا 1385/06/17 ساعت 10:45 ب.ظ http://srkajol.persianblog.com

سلام آقای عطایی خسته نباشید میلاد حضرت مهدی را به شما تبریک میگم نمیدانید چقدر دعاتون کردم امیدوارم هر جا هستید موفق و موید باشید خدانگهدارتون باشه و الله یارتون

خیلی خیلی ممنونم ...

naser 1386/01/20 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.talkhand-iran.persianblog.com

سلام
ارزش سایتی با لینک دانلود سالم و مستقیم را دانلودر شناسد قدر گوهر گوهری!!!!!!!!!!!!
ممنون
موفق باشید

جواد 1386/04/11 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام به شما

من بازی کامبت 2 رو از تو سایت شما رو دانلود کردم ولی میشه از شما تقازا کنم رمز این بازی رو برام میل کنید من فقط رمز بازیکنی به نام کنگ لائو رو میخوام لطفا جوابتون رو به میلم بدید

مرصی

م.ش 1386/05/10 ساعت 09:34 ق.ظ http://faqgame.mihanblog.com

تاریخ 10 /5/1386

عنوان : اولین لینک باکس تخصصی بازی ها


با سلام

دوست گرامی

به خاطر اینکه ما امکانات لازم برای ایجاد یک دیتا بیس یا به عنوان مثال موتور جستجوی تخصصی برای بازی ها را مانند انگلیسی زبان ها نداریم(از لحاظ مالی و اقتصادی و...) و از طرفی خلاء یک مرجع کامل به زبان فارسی برای بازی دوستان ایرانی احساس میشود ما اقدام به ایجاد اولین لینک باکس تخصصی بازی ها کردیم که شامل لینک هایی از تمام سایت های مرتبط با موضوع بازی است
پیشنهادهایی که معمولا برای گذاشتن لینک باکس به صاحبان وبلاگ ها و سایت ها میشود با وعده هایی مانند افزایش چند برابری آمار بازدید و چیز های از این قبیل همراه است ولی هدف ما از این کار نه افزایش آمار بازدید بلکه دسترسی به منابع بیشتر برای علاقه مندان به بازی ها است

همکار عزیز ما فکر می کنیم مطالب وب تحت مدیریت شما برای قرار گرفتن در این لینک باکس مناسب میباشد اگر شما هم مانند ما فکر می کنید خواهشمندیم این لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید و لینک خود را هم ارسال کنید تا در لینک باکس قرار بگیرد

پیشاپیش از توجه شما متشکریم

آدرس لینک باکس: http://faqgame.mihanblog.com


کد های لینک باکس


<p align="center">
<iframe name="dk_linkbox" src="http://faqgame.mihanblog.com/" width="500" height="300" scrolling="yes" marginwidth="1" marginheight="1" border="1" frameborder="1" target="_parent"></iframe></table>




آقا خیلی ممنون از بازیهات یه سری به وبلاگ من هم بزن می خوام با من تبادل لینک کنی

سارا 1386/09/07 ساعت 12:05 ب.ظ http://ham3chi.blogfa.com

‫من اونقدر دونباله mortal kombat گشتم که نگو میسییییییییییییی. عالی بود !!!!!!

دانلود بازی برای ویندوز : آتاری - نینتندو - PC - سگا :
http://www.iranian-forum.com/forumdisplay.php?fid=405

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد