افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

تغییرات در وبلاگ

سلام دوستان عزیز

همانطور که می بینید تغییرات زیادی در وبلاگ انجام داده ام که امیدوارم به بهتر شدن وبلاگ کمک کند
اولا اینکه قالب وبلاگ را کم حجم تر کرده ام و سرعت بارگذاری شدن وبلاگ بسیار بسیار بهتر شده است
تغییر دوم این است که قسمت اخبار وبلاگ به وبلاگ اضافه شده که تغییرات و اخبار افغان کامپیوتر را به خوانندگان وبلاگ اعلام می کند.
تغییر سوم که شاید بسیاری از شما آنرا دوست داشته باشید اضافه شدن قسمت چت به وبلاگ است که در سمت چپ وبلاگ اضافه شده است.

نکاتی را باید درباره ابزار چت وبلاگ برایتان یادآوری کنم و هدفم از این که این ابزار را قرار دادم برای شما بگویم:
تنها هدف من از این که این ابزار را قرار دادم این بود که ارتباطی را میان خوانندگان وبلاگ برقرار کنم و از این طریق خوانندگان وبلاگ اگر مشکلی در هر زمینه ای داشته باشند می توانند با دیگر کاربران آنلاین که در وبلاگ هستند در میان بگذارند که شاید آنها بتوانند کمک کنند.
یا اینکه از این طریق به اطلاع رسانی به دیگر کاربران حاضر در افغان کامپیوتر بپردازند.

طریقه استفاده:

ابتدا در قسمت نام، نام خود را وارد کنید و بعد دکمه change را بزنید و شروع کنید به تایپ کردن

در حال حاضر چت وبلاگ را بصورت آزمایشی قرار داده ام و ادامه کار آن بستگی مستقیم به استفاده خود شما دوستان از آن دارد.
امیدوارم که از این ابزار به بهترین نحو استفاده کنید و چت وبلاگ ابزاری همیشگی در وبلاگ افغان کامپیوتر باشد.

نکته مهم: خود بنده به هیچ وجه از این ابزار استفاده نمی کنم و همانطور که می بینید این قسمت فقط مخصوص خوانندگان وبلاگ است ... پس من را در چت نخواهید دید

نظرات 7 + ارسال نظر
علی 1385/06/01 ساعت 06:12 ب.ظ

کارات عالی است

[ بدون نام ] 1385/06/02 ساعت 07:15 ق.ظ http://llee.blogsky.com

با سلام
دوست عزیز میخواستم از شما اجازه بگیرم تا اون مطلب در مورد street talk رو در وبلاگ خودم ثبت کنم.
منتظر اجازه شما هستم
با تشکر از وقت و زحمات شما

شکوه 1385/06/02 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام خوشحال شدم از حضورتون

شاد باشید بای

مریم 1385/06/04 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.behtarinbahane.blogsky.com

سلام علی اقا
خوبین
سرعت بار گذاری وبلاگتون عالی شده
وممنون به خاطر اتاق چت
خیلی جالبه
بای

jorjijon 1385/06/04 ساعت 07:50 ق.ظ http://jorjijon.mihanblog.com

سلام
اولا که واقعا دستتون درد نکنه.
ثانیا چند تا سوال داشتم که اگه می شه جواب بدین.
۱.ایا می شه برای وبلاگ سیستم عضویت راه اندازی کرد؟چگونه؟
۲.ایا می شه در وبلاگ فلش گذاشت؟اگه می شه چند تا نرم افزار بنرساز خوب به من معرفی کنید.
۳.به وبلاگ من سربزنید کم و کسری هاش رو به من بگین

jorjijon 1385/06/04 ساعت 07:55 ق.ظ http://jorjijon.mihanblog.com

۳.چگونه می شه برای وبلاگ نویسنده گرفت؟

حنا 1385/06/04 ساعت 12:22 ب.ظ http://shaikhy.persianblog.com

سلام باید بگم کارتون عالی بود و خیلی هم سرعت باز شدن وب بهتر شده قبلا خیلی طول میکشید و مطالبتون هم واقعا مفید و جالب و ارزنده هستند راستی من براتوت عکس فرستاده بودم واسه قالب چی شد؟؟سئال هم داشتم که میتونید برام offبذارید اینکه چطور و کجا اون دکمه ها رو بزنیم که قالب عوض شه با تشکر فراوان از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد