افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

معرفی mp3 player iAudio U2

همانطور که قبلا هم قولش را داده بودم می خواهم چند مدل از بهترین mp3 player های دنیا را برای شما معرفی کنم و قابلیت های هر کدام را برایتان بنویسم.

برای شروع از یکی از محبوب ترین Mp3 player های دنیا و به نظر من بهترینشان را برای شما انتخاب کردم. چون خودم به همین دلایل که خواهم گفت این پلیر را برای خودم تهیه کردم و بسیار راضی هستم.

این mp3 player محصولی از شرکت Cowon iaudio می باشد و ساخت کره جنوبی است و تا بحال جوایز بسیاری را برده که معروف ترین جایزه را از سایت Cnet که برترین سایت سخت افزاری دنیا است برده است و در سال 2004 بعنوان mp3 player برتر از نظر Cnet انتخاب شد و تا بحال هم جزء محبوب ترین ها در سایت Cnet می باشد.

mp3 player

عکس بالا u2 را در اندازه واقعی نمایش می دهد.


از مشخصه های بارز این دستگاه می توان به صدای بسیار خوب و واضح آن اشاره کرد و اینکه امکانات جانبی خوبی نیز دارد.

مشخصات mp3 player iAudio u2 :

نسبت سیگنال به نویز: 95db

نسبت سیگنال به نویز در حقیقت کیفیت صدای خروجی را تعیین می کند

اندازه: اندازه آن نسبت به دیگر Mp3 player ها بسیار کوچک است و بسیار خوش دست است و کار با آن بسیار راحت است.
در عکس زیر u2 را در مقایسه با یک فندک می بینید.

mp3 player iAudio u2


نوع ارتباط: usb 2 که پروتی پر سرعت و مناسب هست و شما دیگر برای دانلود و آپلود کردن موزیک بر روی کامپیوتر خود زمان زیادی را صرف نمی کنید
کنترل آسان: با استفاده از navigation 5 جهته کنترل بسیار ساده ای را بر روی دستگاه دارید که یکی از مزیت های این دستگاه به دیگران است.
lcd بزرگ: صفحه نمایش بزرگ که تمام جزئیات را برای شما نمایش می دهد .
باتری: طول عمر باتری استفاده شده که از نوع rechargable می باشد بسیار بالاست .
شارژ: شما می توانید دستگاه را با usb و از طریق کامپیوتر شارژ کنید و همچنین در صورت درخواست می توانید کابل شارژ AC یا برق را نیز تهیه کنید.
ضبط صدا: ضبط صدا در این دستگاه بسیار عالی است و من این قابلیت این دستگاه را بسیار دوست دارم و همیشه از آن استفاده می کنم
رادیو FM : براحتی و در هر کجا هستید از رادیو FM دستگاه استفاده کنید و حتی آن را ضبط کنید
direct mp3 encoding: این هم یکی دیگر از قابلیت های مفید این دستگاه است که به شما اجازه می دهد که با وصل کردن دستگاه خود به دیگر دستگاه های پخش مثل ضبط صوت های معمولی یا cd-man و دیگر دستگاه ها بصورت مستقیم آنها را بصورت mp3 ضبط کنید.
حافظه فلش: شما می توانید بعنوان یک حافظه فلش از این دستگاه استفاده کنید و هر گونه فایلی را جابجا کنید.
کیف همراه: همراه u2 کیف(کاور) همراه آن هم وجود دارد که بسیار به درد بخور است
پورت usb همراه: این پورت کوچک که در عکس زیر می بینید از دیگر مزایای این دستگاه است که شما را از همراه بردن کابل usb بی نیاز می کند. شما همه جا می توانید این پورت کوچک را همراه خود داشته باشید و Mp3 player خود را به دیگر سیستم ها وصل کنید.

usb


playlist : شما می توانید آهنگهای محبوب خود را به playlist اضافه کنید و از گوش کردن به آنها لذت ببرید.

این پلیر قابلیت پخش mp3، wma، asf، و wav را دارد.

تنها عیبی که من می توانم از این دستگاه به شما بگویم قیمت بالاتر آن نسبت به دیگر mp3 player های این نوع است که البته نسبت به مزایای آن قابل چشم پوشی است(همانطور که من چشم پوشی کردم)

u2 در ظرفیت های 256 مگابایت، 512 مگابایت، 1گیگا بایت و 2 گیگابایت می توانید تهیه کنید

برای گرفتن اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن عکس های بیشتر اینجا کلیک کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیع بسمل 1385/05/30 ساعت 12:21 ب.ظ http://kabuli.tk

سلام دوست عزیز من لینک شما را گذاشتم شما هم لینک ما را بنام ( مرکز هر نوع دانلود -:: Kabuli ::- ) بگذار هر وقت لینک مارا گذاشتی من را خبر کن

سلام بردوست خوبم علی اکبر عطائی گرامی! از پیام ها ونامه های تان سپاسگزارم. خیلی موفق هستید. موفقیت های بیشتر تان را آرزو میبرم. دو آدرس را که ایمیل فرستاده اید هنوز نرفته ام، دراولین فرصت از کار های تازه تان استفاده می کنم. کامگار باشید.

salam dostey aziz khob key hasten inshala mamnon key dokhtarey afghano khabar karden kheley khoshal shodam vaghan etlahatey khobey bod chon manam ghasd dashtam mp3 khodamo avaz konam in etlatet kheley bdard bkhor bod onchezero key mekhastam peda kardam

mofagh bashey dostey khobam

bamankhoda

خدایا !

بگذار

در چرخه ای که دوباره می چرخد چرخ زندگی هامان بچرخد

و هیچ جوانی حسرتخوار زندگی دیگری نباشد

و هیچ کودکی در اندوه شیرینی یک گیلاس ننشیند

و هیچ پیری آزرده موهای سپیدش نشود

خدایا !

شبت قرارگاه دلهای عاشق است

نه جای امن دزدان و بدکاران

به ماه فرمان ده تا نورش را بالا پوش بندگانت کند

نه شبچراغ بد اندیشان روزگار

خدایا !

دلهایمان را چنان وسعت ده که خانه همه بندگانت شود

و حقارت را از ما بران تا برای مشتی برنج و قرصی نان بر هم تیغ نکشیم

و دشنام نگوییم و برادرانمان را دشمن نخوانیم

نگذار خاطره دیروزهای پر از تو را فراموش کنیم

و دل خوش باشیم به امروز پر کینه

و شرمسار فردایمان باشم

خدایا !

بگذار

در این روزها که می آید نیت کنیم

که در خانه هر مسلمانی

سلامتی باشد

شور باشد

شعر باشد

ساز باشد

و عشق

عشق نیز باشد .

خدایا !

خودت به فریادمان برس !

فواد 1386/02/04 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.hawabaz.blogfa.com

سلام دوستی عزیزم
من در باره لینک های متحرک از شما سوال کرده ام . البته سوالم را برایت ایمیل کرده ام .
سوال چطور میتوانم در وبلاگ لینک های متحرک درست کنم.
مثلاء در وبلاک شما سلام به وبلاگ افغان کمپیوتر خوش آمدید و غیره.......................
در حالت حرکت است .
جهان سپاس موفیق باشید

فواد

سارا 1387/11/30 ساعت 08:23 ب.ظ

قیمت این mp3رو ننوشتین؟
اí میشه بگید
مرسی

آفتاب 1388/06/22 ساعت 04:32 ق.ظ http://www.afetab.blogfa.com

سلام ...خوبی..اللهی شکر ...دوستم خوب بوود..تشکر اگه خاستی با هم لینک شیم به وب لاگم بیا خبرم کن..بزم تشکر بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد