افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

احتمال ترکیب دو شرکت بزرگ ASUS و Gigabyte

 سلام باز هم یک خبر داغ ...

بعد از ترکیب شدن دو شرکت ATI و AMD این بار نوبت به ترکیب Asus و GigaByte رسیدهasus gigabyte joint

  دو شرکت بزرگ و معروف تولید کننده محصولات مختلف سخت افزاری، ایسوز و گیگابایت، سه شنبه گذشته از احتمال ترکیب و تولید مشترک قطعات اصلی خود را با یکدیگر و نیز تولید این محصولات تحت نام گیگابایت در آینده نزدیک خبر دادند. با این حال هنوز اطلاعات قیقی در مورد نحوه و  چگونگی انجام این رخداد بزرگ توسط دو شرکت مذکور اعلام نشده است، امابه نظر می رسد که این ترکیب تنها محدود به تولید مادربرد و کارت های گرافیک باشد.

  خبرگزاری های واقع در منطقه جنوب شرقی آسیا در چند روز گذشته خبرهای مختلفی در مورد این تصمیم ارایه کرده که در بین آنها به سهم 51 درصدی گیگابایت و سهم 49 درصدی ایسوز در این ترکیب اشاره شده است. ضمنا ارزش این قرار در حدود 243 میلیون دلار تخمین زده می شود. همچنین گفته می شود مدیریت ترکیب حاصل به عهده گیگابایت خواهد بود و نیز در هیئت مدیره آن 3 نماینده از گیگابایت و احتمالا 2 نماینده از ایسوز حضور خواهند داشت.

gigabyte asus joint ventureدر حال حاضر در مورد آینده محصولات با مارک تجاری ایسوز پس از انجام این ترکیب اطلاعاتی در دست نیست. 

به نظر می رسد این تصمیم در جهت قدرتمند شدن و نیز افزایش سهم بازار فروش و در نهایت افزایش سود حاصل برای دو شرکت گرفته شده باشد، در حالی که آمار ها از قدرت یافتن شرکت هایی همچون Foxconn، ESC و MSI خبر می دهند، ترکیب دو غول بزرگ ایسوز و گیگابایت می تواند به رقابت و سود دهی بیشتر کمک کند. عملی که بی شباهت با ادغام دو شرکت AMD و ATI که به تازگی صورت گرفته است نخواهد بود.

 انتظار می رود در آینده نزدیک این تصمیم و نیز شرایط و نحوه اجرای آن به صورت رسمی  اعلام گردد.

منبع: sakhtafzar.com

--------------------------------------

یکی از دوستانم کیارش جان در وبلاگشان قسمت جدیدی را به نام وبلاگ های برتر شروع کرده اند و در آن به معرفی وبلاگ های خوب شما دوستان وبلاگ نویس می پردازند ..

پس اگر شما هم وبلاگ دارید و می خواهید به دیگران معرفی شود می توانید به وبلاگ این دوستمان با کلیک در اینجا بروید و در قسمت نظرات وبلاگشان درباره وبلاگ خود توضیحی مختصر بنویسید و بعد از مدتی وبلاگ شما در وبلاگ ایشان معرفی خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست و برادر عزیزم
زیاد وخت شده که از شما احوالی ندارم
امید که موفق باشید . مطلب شما خیلی جالب بود
راستی من هم تجدید مطلب کردم
در وصف زن
امید که وخت بیکار پیدا کرده به وبلاگ مه هم سر بزنید
خدا نگهدار شما

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد