افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

بازی

سلام به تمامی دوستان

امروز دو بازی زیبا برای دانلود گذاشته ام:

بازی اول بیلیارد است. یک بازی سه بعدی و بسیار جالب.
License Name: andrew collins
License Code: 4A617142774C54744155
Download

و بازی دوم بازی شطرنج است که خیلی جالب است.
Download
Crack

امیدوارم که خوشتان بیاید.

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام علی اکبر عزیز ممنون تان استفاده بردیم موفقتر باشید

کیارش 1385/05/04 ساعت 07:06 ب.ظ http://jomleha.blogfa.com

سلام
هرچند من همیشه سر میزنم .لی چرا آژدیت میکنی خبر نمیدی
شطرنج توپی باید باشه بذار دانلود کنم...

منم آپم
راستی قالب ترکوندم!!!

خوشحال میشم سر بزنی
موفق باشی

مخوان آواز ای دختر !

صدای نغمه مستانه ات را در گلو بشکن

پسر آواز عشق انگیز را بس کن

سرود لحظه های کامیابی را بدور افگن

سلام جناب عطایی .
از ایمل های پیهم و حضور و پیامت ممنونم . سا یت خیلی مفیدی داری والله . شطرنج را داونلود کردم . شطرنج باز م من . از گنده باز های کافی پشتون بودم که کنون دور افتاده ام از دوستانم که یاد همه شان بخیر .
عمرت دراز باد .
با محبت .

سلام برادر عزیزم :
بازی شطرنج را دوست دارم و دانلود کردم
و باید بگویم که بنده هم تجدید مطلب کردم
منتظر شما
حق یار تان

سلام علی اصغر جان.
دوست عزیزم آپم اگه بیای خوشحال میشم .
بای بای.

مینا 1385/05/07 ساعت 04:44 ب.ظ

چرا دانلود نمی شه

قاسم 1385/09/06 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام .کرک شطرنج دانلود نمیشه لطف کن اگر دارید برای من بفرستید

[ بدون نام ] 1386/08/18 ساعت 11:21 ب.ظ

اگه میشه بازی فوتبال konami 2008 هم بزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد