افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

موس های عجیب

سلام به تمام دوستان عزیز

mouse های کامپیوتر امروزه یکی از پرکاربردترین وسایل کامپیوتری هستند که چند سالی هست که مدل های مختلف و عجیبی به بازار آمده اند که چند مدل از آنها را در زیر می بینید.

strange mouse

این ترکیبی از موس و تلفن که به شما امکان میدهد که از موس خود بعنوان تلفن هم استفاده کنید و همچنین شما یک Hands free هم دارید که می توانید بدون استفاده از گوشی اصلی از آن استفاده کنید.

 

این عجیب ترین موس ای که تا بحال دیدید .
حتما تا بحال نتوانسته بودید که حدس بزنید این چیست؟
بله Mouse است ولی یک موس غیر عادی .. به این دلیل غیر عادی چون شما این موس را با دست کنترل نمی کنید بلکه با پا pointer موس خود را روی صفحه حرکت می دهید.
یکی از پدال ها برای حرکت دادن پوینتر است و دیگری برای کلیک کردن.

 

فکر می کنید این یک موس عادیست ولی در اشتباهید این موس گول زننده مخصوص جاسوسی با یک میکروفون خازنی درون آن همه را گول می زند.

 


این هم شاید یکی از زیبا ترین موس ها باشد که ترکیب کلاسیک موس را به هم ریخته و به شکل یک pointer در آمده که 800 dpi هم دقت این موس زیباست.

 

با این موس هم شما دیگر نیازی به موس پد و نظیر آنها ندارید نسل جدید موس است که به شکل یک قلم در آمده و شما روی هر سطحی حتی دستان خود از آن استفاده کنید.

 

اینها هم دیگر اشکال موس های عجیب

در آخر این هم عاقبت موس های قدیمی و همراه همیشگی کامپیوتر های ما

mouse, strange and funny

امیدوارم مورد توجه شما قرار گرفته باشد

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام خیلی آموزنده ومفید است وبلاگ من هم آموزنده است می توانی استفاده کنی

لیلا 1385/04/06 ساعت 10:41 ب.ظ http://orzgan23.blogfa.com

سلام متشکرم از حضورتون کامنت شما خیلی سخت باز می شه
متشکر از نظر لطفتون من در همین روزها آپ می کنم
زندگی عشق نیست عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست


هم سلام وهم سپاس دوست. موفق باشید.

ادبستان 1385/04/08 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.adabistan.com

مژده به فرهیختگان اهل اندیشه وقلم
سایت ادبستان برای همهء ادب دوستان

به نام خدای یکتا، سایت ادبستان به منظورارائه خدمات به همه فرهینختگان، قلم به دستان درزمینه شعر، داستان، هنر ومعارف راه اندازی شده است. ادبستان کوشش می کند که امکانات سایت رادرقدم اول برای کسانی درنظرگیرد که به گهردری ارج می نهند وشکوه غزنه، بلخ، هرات وکابل راباردیگررونق بخشیده وبه جامعه خود حیات علمی وفرهنگی می بخشد. علاقه مندان صاحب تجربه که پیش ازاین نشریات ومطبوعات ازمایه های فرهنگی آنان بهره مند بوده است می توانند ادبستان راخانه خودشان، کتابچه سفید وشفاف خودشان که ازهرگونه تعصب وکینه ورزی عاری است بدانند. ادبستان تمام امکانات گفتگوومفاهمه رافراهم نموده تاخودشماقلم بدستان باارسال نظرات، خواست هاوپیشنهادات تان چگونگی نشرآثاروپرنسیب های مربوط به آن راتنظیم نمایید. دست اندرکارفعلی سایت این زمینه رافراهم می سازد که آیین نامه ای که دربردارنده طرزفکرودیدگاه مشترک نویسندگان رابا هماهنکی کامل متقاضیان تنظیم نموده وبراساس آن خط مشیی راانتخاب نماید. هدف اصلی ایجاد این سایت این است که نویسندگان بتوانند دریک سایت درکنارهم آثارشان رابه نشربرسانند وازپراکنده نویسی دروبلاک هاو...که تاحدی باعث اتلاف وقت می شود جلوگیری شود ودرعین حال زمینه ای شود برای نزدیکی، آشنایی، نقد وگفتگو. سایت درحال حاضر تحت ویرایش وپیرایش ها ی امتحانی است. مطالب فعلی، به دلیل آرایش سایت عنوان گذاری وجدول بندی شده است. اگرعلاقه مندان به حد نصاب برسند بدیهی است که عنوان بندی ها عام خواهد شد. درغیر این صورت سایت به همین نحوفعالیت خودرا ادامه خواهد داد. علاقه مندان می توانند ازهمین حالا آمادگی شان راتوسط فرستادن امیل یاابرازنظراعلام نماییند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد