افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

footyfanatic 2006

سلام
به بهانه اینکه حالا زمان برگزاری جام جهانی فوتبال هست من هم امروز یک کم فوتبالی شدم و می خواهم که یک کلیپ بسیار زیبا از بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدینیو را برای دانلود اینجا قرار بدهم.

afghan computer ronaldinho

من اگر جای شما بودم این کلیپ را از دست نمی دادم.

این کلیپ با نام footyfanatic 2006 است و تکنیک ها و بازی زیبای رونالدینیو را در قالب یک کلیپ ۴ دقیقه ای با یک آهنگ بسیار زیبا آماده کرده.

برای دانلود کلیپ رونالدینیو اینجا کلیک کنید.(حجم:۱۶.۶۹ مگابایت)

حالا که حرف از رونالدینیوست اگر اینجا کلیک کنید بیوگرافی این بازیکن بزرگ را می توانید بخوانید.

امیدوارم از این کلیپ خوشتان بیاید

در ضمن دوست عزیزمان محمد هم از این به بعد به عنوان یکی از نویسندگان در وبلاگ فعالیت می کنند برای ایشان هم آرزوی موفقیت می کنم.

تا مطلب بعدی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا 1385/03/28 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی جالبه احسنت
موفق باشی

خسرو 1385/03/29 ساعت 07:52 ق.ظ

با سلام من ساکن کانادا هستم میتونید یک بخش آموزش ویژوال بیسیک بگذارید. میخوام برنامه نویسی با آن را یاد بگیرم. احتیاج به کار دارم. هر طور میتوانید کمک کنید. با تشکر فراوان از شما

مهدی 1385/03/29 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.lindodv.blogfa.com

سلام
با تبادل لینکت موافقم
بای

سلام عزیز! خیلی صحیفهء زیبا و کار آمد. سبز باشی. قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد