افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

حمایت از وبلاگ افغان کامپیوتر

سلام دوستان عزیز

برای حمایت از وبلاگ روی تبلیغات وبلاگ کلیک کنید.

این مطلب را نوشتم که چند نکته را بگویم.

با کلیک روی تبلیغات وبلاگ از افغان کامپیوتر حمایت کنید
1- همانطور که می بینید دیگر فورم افغان کامپیوتر همراه با سایت باز نمی شود چون من فروم را بسته ام و از این به بعد در فروم دوستان افغانی فعالیت می کنم از شما دوستان هم می خواهم که در این فروم عضو شوید و دانش خود را با دیگران تقسیم کنید.

از اینجا به سایت دوستان افغانی بروید

2- همانطور که در مطلب قبلی هم گفتم قسمتی به نام تبلیغات به وبلاگ اضافه شده که در سمت راست وبلاگ و همچنین در آخر وبلاگ هست که اگر شما دوستان عزیز هر بار که به وبلاگ آمدید روی آن یک کلیک کنید کمک زیادی به وبلاگ کرده اید.

یکی از دوستان پرسیده بودند که چرا بنر تبلیغاتی را در آخر وبلاگ گذاشته ام و اگر در بالا می گذاشتم بیشتر روی آن کلیک می شد.
در جواب باید بگویم دوست عزیز من در اصل اصلا نمی خواهم که وبلاگ را به هم بریزم و شاید کسی نخواهد که چشمش به آن بنر بیفتد و اذیت شود و اگر کسی خواست که برای حمایت یک کلیک کند در هر جای وبلاگ می تواند این کار را کند و من عمدا در آخر وبلاگ گذاشته ام چون به بازدیدکنندگان وبلاگم احترام می گذارم.

دوست دیگری سوال پرسیده بودند که آیا می توانند که از کد استفاده از آهنگ باین گونه استفاده کنند که چند آهنگ پشت سر هم و متوالی بخواند که جواب این دوست عزیز منفی است ولی کدی هست که می توان برای هر روز یک آهنگ پخش کرد که من در پست های بعدی مطلبی در مورد آن می نویسم.

تا بعد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیه 1385/03/18 ساعت 07:16 ق.ظ

سلام دوست عزیز یک برنامه هک در ویب خود بگذارید که هم اسان باشد و هم در وقت اجرا به کمپیوتر خود ما ضرر نرساند البته با اموزش کامل و اطمنانی باشد ......تشکر

سلام دوست عزیز .... باید عرض کنم که من در کل با اصل هک مخالف هستم البته نه اینکه ندانم ولی دوست ندارم که فرهنگ غلط هک را افزایش دهم و فکر می کنم که منظور شما از برنامه هک برنامه های تروجان است که شما می توانید سیستم های دوستان خود را spy کنید که اصلا خوب نیست ..... ولی می توانید سایت های زیادی در اینترنت پیدا کنید که در این باره نوشته اند

شریفی 1385/03/18 ساعت 12:56 ب.ظ http://hamidsharif.blogfa.com/

با سلام خدمت محترمین علی اکبر و مجتبی جان بسیار خوشحالم که دوستان عزیز افغانستانی در بخش های نرم افزاری کامپیوتر پیشرفت خوب داشته اید از شما استفاده می کنم ضمنا من وب شما لینگ کردم اکه مشکلی نیست شما هم لینگ کنید

عطایی عزیز سلام.
خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم .
هدف عالی دنبال میکنی وامید وارم دراین راه موفق باشی
درضمن برای تبادل لینک آماده ام
خبرش را بده

محمد علی 1385/03/18 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.mhdali.blogfa.com

hi dear friend
wısh you to be happy
your weblog is a usefull weblog
and wish you to be all the best
i am in turkiye nowadays i can not write farsi here
because the buttons of keyboard are all change
bye

باسلام مجدد .
لینک شما به ثبت رسید .
با تشکر

شریفی 1385/03/23 ساعت 02:50 ق.ظ http://hamidsharif.blogfa.com/

سلام دوست خوبم
وبلاگ دانایی با مطلب جدید در خدمت شما است.

سلام ....
وبلاگ خوبی داری یه سری هم به من بزن
موفق باشی و امیدوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد