افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر 100000 نفری شد

سلام دوستان

افغان کامپیوتر 100000 نفری شد.

در این پست می خواهم در مورد یک موضوع مهم (البته برای خودم) بنویسم آن هم آمار وبلاگ از ابتدا تا الان است.
دلیل اینکه امروز آپدیت کردم این بود که امروز تعداد بینندگان وبلاگ از مرز 100000 نفر گذشت و این واقعا من را خوشحال کرده.
وقتی روزهای اولی که به فکر ساختن همچنین وبلاگی افتادم هیچ فکر نمی کردم که در کمتر از یک سال به این حد وبلاگ رشد کند و حتی من به خیلی کمتر از این هم فکر نمی کردم و فقط در فکر این بودم که کاری کرده باشم تا بتوانم دینی که دارم را ادا کنم و چیزی که در سالها آموختم را به شما دوستان هم بیاموزم و از اینکه حالا وبلاگ به این حد رسیده واقعا خدا را شاکرم.
البته من خودم هم در سطح بالایی نیستم که بتوانم چیزهایی مفید تر به شما آموزش بدهم ولی تمام سعیم این است که هر آن چیز که یاد دارم را به اشتراک بگذارم.
پس در همین جا از تمام دوستانی که خواهان مطالب و برنامه هایی بودند که در قدرت من نبوده عذرخواهی می کنم و سعی می کنم که این کمبود ها در وبلاگ جبران شود.

کمی در مورد وبلاگ:
وبلاگ افغان کامپیوتر در اوایل دلو(بهمن) سال 1383 بر روی سرور blogsky با نشانی afghan-computer.blogsky.com ساخته شد.
ولی رسما از اواسط حوت (اسفند) سال 1384 کار خود را شروع کرد و بعد از گذشت 4 ماه تقریبا وبلاگ به کمک دیگر دوستان وبلاگ نویس شناخته شد ولی بعد از حدود 7 ماه از شروع وبلاگ و در وقتیکه روزانه حدود 1000 نفر از وبلاگ بازدید می کردند و می توانم بگویم وبلاگ در اوج بود به دلایل شخصی کار وبلاگ ادامه پیدا نکرد.
بعد از آن بعلت تغییراتی که در سرور blogsky اتفاق افتاد وبلاگ قبلی من پاک شد و من دوباره و این بار از 19 حوت 1384  با نشانی جدید شروع کردم و الان حدود 2 ماه از شروع بکار دوباره وبلاگ می گذرد که در این 2 ماه طبق کنتور وبلاگ بیش از 34000 نفر از وبلاگ دیدن کردند بطور میانگین روزانه حدود 500 نفر.

امیدوارم که باز با کمک شما دوستان وبلاگ را هر روز بهتر کنیم.

Cheerio

نظرات 9 + ارسال نظر
دانیال 1385/02/26 ساعت 10:22 ق.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن در وبلاگ ما از آنچه در فکر شماست قرار میگیرد و روزی 5 یا 6 بار آپدیت میشود خوشحال میشم سر بزنید و هر چه مبخواهید درخواست کنید راستی اگر با تبدل لینک موافقی لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم

نعیم 1385/02/26 ساعت 11:55 ق.ظ http://pohantoon.blogfa.com/

سلام بر شما

وبلاگ خوب و ارزشمندی دارید متناسب با نیازهای افغانستانیها

اما افغان کلمه ایست که بر ما تحمیل شده است و ما افغان نیستیم

شما اگر پشتون هستید نام متناسب و الا نه!

موفق باشید


ضمنا مطالب جدیدی در مورد کامپیوتر و آموزش مربوطه ندارید

رحمانی 1385/02/26 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.jawanan.blogfa.com

سلام دوست و برادر عزیزم .
برای شما تبریک میگویم این که تعداد باز دید کننده های شما از مرز ۱۰۰۰۰۰ گذشته است . معلوم میشود که کوشش های شما بوده تا بتوانید دوستان زیادی را به طرف خود جلب کیند . و برد داشته باشید . باز هم موفقیت برای شما خواهانم .

دانیال 1385/02/26 ساعت 02:40 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام ممنون منم لینک شما را قرار دادم موفق باشید بای

افغان ، افغانی یا افغانستانی

افغان نام قومی است که زبان شان پشتو بوده، افغانان را در هند «پاتان» و در آثار ‏دهه‌های اخیر افغانستان و دیگر جاها «پشتون» می نامند. تا پیش از ذکری که ابوریحان ‏بیرونی در «تحقیق ماللهند» از آنان کرده است. تنها در یکی دو اثر هندی از این ‏قوم کوه نشین یاد شده بود و آن هم بدین سبب که هندیان با افغانهای قدیم پیوند‌های ‏مذهبی و سیاسی داشته اند. اما قدیمترین نوشته به این زبان، در کتاب چند زبانه ی ‏‏«خیرالبیان» دیده می شود که تنها پانصد سال از تالیف آن می گذرد.
نام افغان و افغانستان، از دو قرن پیش به سهو به مجموعه یی از سرزمینهای خاوری ‏قلات داده شد که در اثر سستی و انحطاط صاحبان پیشین آن سامانها، یعنی تیموریان ‏هند و صفویان ایران کم کم و گاه به دخالت انگلیسی ها به زیر سلطه ی قبیله های ‏پشتو زبان در
ادامه

http://www.afghanpaper.com/maghalat/m83.htm

فرهاد 1385/02/28 ساعت 02:30 ق.ظ

من از تمامی کسانی که اینحا نظر خویش را مینویسند خواهش میکنم وقتی که نمیتوانین کاری ارزنده ای انحام بدهین نباید با حرف های مانند اینکه افغان نیستم و کلمه افغان بالایم تحمیل شده است و اینها این وب را به میدان حنحال هالی لفظی خراب خود نکشانید .صرف میخواهم اینرا بکویم که اکر امریکائی هم باشی وقتی که کاری برای مردم خود نتوانستی این را به خاطر داشته باش که حتی از کلمه انسانیت هم ارزش تو پائین تر است .
من از کرداننده این وب سایت قلبا اظهار تشکری میکنم

محمد 1385/02/30 ساعت 06:30 ق.ظ http://afgweb.blogsky.com

سلام. من هم به تازگی کار معرفی نرم افراز را شروع کرده ام...........

مصطفی 1385/02/31 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.poyagostar.blogsky.com

- با سلام
دوست عزیز من هم افغانی هستم مقیم مشهد
به وبلاگ من هم سر بزن ممنون میشم در ضمن من به یه دعوتنامه پرشین گیگ احتیاج دارم لطفا یکی برام بفرستید

حمید 1385/03/30 ساعت 03:20 ق.ظ

خیلی سایت خوبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد