افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

افغان کامپیوتر

سایت کامپیوتر افغانستان

معرفی برنامه ی Music Alarm Clock 3.13

سلام

من مجتبی بعنوان نویسنده جدید در وبلاگ افغان کامپیوتر شروع به نوشتن می کنم امیدوارم بتوانم چیزهایی که یاد دارم را به شما نیز منتقل کنم.

این اولین مطلب من برای شماست. 

Music Alarm Clock نرم افزار کوچک و مفیدیست که سیستم شما را به یک اطلاع دهنده و ساعت زنگ دار تبدیل می نماید . شما قادر به تعیین زنگ های متعددی برای زمان های مختلف در این نرم افزار کوچک و آسان می باشید . آهنگ هایی که به عنوان زنگ در Music Alarm Clock استفاده می شوند میتوانند از فرمت MP3 یا فرمت Wav , فرمتهای سی دی صوتی و یا فرمت های تصویری AVI و MPEG باشند .

ویژگی بالا بردن تدریجی صدا در زنگ توانایی جالبیست که شما را ناگهان از خواب نمی پراند ! در تقویم هفتگی این نرم افزار قابل تنظیم هست که تمامی روزها به غیر از روزهای تعطیل در سر ساعت معین در صبح ها ساعت شروع به زنگ زدن نماید .

ویژگی Shutdown کردن سیستم سر ساعت معین نیز دیگر ویژگی تنظیمی خوب این نرم افزار است .

برای مشاهده ی ویژگی کامل تر این نرم افزار کوچک و مفید به این صفحه از سایت مراجعه کنید .

Music Alarm Clock را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.13 را با حجم 0.6 مگابایت
برای دریافت کرک نسخه ی 3.13 از نرم افزار  اینجا را کلیک کنید

امیدوارم مفید واقع شده باشد

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام مجتبی جان موفق باشی

محمد 1385/01/18 ساعت 04:46 ب.ظ http://royan4.blogsky.com

سلام
از اینکه کار یک همشهری را ملاقات میکنم خوشحالم
می خواستم اگر مطلبی در مورد جاوا و کد های آن داری برایم بفرستی
در ضمن یک سری هم به سایت رویان بزن و نظرت را بگو
ممنون

mamal 1385/12/12 ساعت 02:37 ق.ظ

man natoonestam ejrash konam chi kar konam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد